CREATIVE CERAMIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UPADŁOŚCI KRS
0000291661
NIP
6272626076
REGON
240768525

Podsumowanie

aktywa
186 tys.
przychód
7
zysk
-26 tys.
wartość firmy
4
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CHORZÓW
Adres
KATOWICKA, 160
Kod pocztowy
41-500
Rejestracja
2007-10-29
Rozpoczęcie działalności
2007-11-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZADU WIELOOSOBOWEGO DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI I JEJ REPREENTOWANIA UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie upadłościowe
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative ceramika osiągnęła 7 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 752 zł.
Strata netto wyniosła 25 746 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -2 569 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 zł w 2022 roku.
• 117 215 zł w 2021 roku.
• 752 770 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -25 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -25 746 zł w 2022 roku.
• -383 110 zł w 2021 roku.
• -1 763 544 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative ceramika wynosi 4 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 16 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 878 110 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 zł w 2022 roku.
• 78 143 zł w 2021 roku.
• 501 847 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative ceramika wyniosła 186 432 zł.
a
ktywa obrotowe to 186 432 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 186 432 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6 377 783 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 564 215 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 713 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 186 432 zł w 2022 roku.
• 910 289 zł w 2021 roku.
• 938 451 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -227,135%.
Marża netto wyniosła -391,269%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -45425.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -78254 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative ceramika wyniosły 6 564 215 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 186 432 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,521%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -325 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 564 215 zł w 2022 roku
• 7 283 112 zł w 2021 roku
• 7 284 288 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 685.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3521% w 2022 roku
• 800% w 2021 roku
• 776% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative ceramika wykazała przychody na poziomie 7 zł.
Organizacja zarobiła -25 746 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -25 746 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9959 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Creative ceramika wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Produkcja ceramicznych kafli i płytek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 8% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 8% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0000002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Socha Tomasz posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Drąg Wojciech posiada 17 udziałów, które stanowią 17% firmy.
Największym udziałowcem od 01.09.2011 jest Socha Tomasz kontrolujący 75% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.10.2007 do 01.09.2011:
• Drąg Maciej (50% udziałów)
• Łasak Krzysztof (50% udziałów)