Organizacja Creative ceramika osiągnęła 7 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 752 zł.
Strata netto wyniosła 25 746 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 569 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 zł w 2022 roku.
• 117 215 zł w 2021 roku.
• 752 770 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -25 746 zł w 2022 roku.
• -383 110 zł w 2021 roku.
• -1 763 544 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative ceramika wynosi 4 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 16 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 878 110 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 zł w 2022 roku.
• 78 143 zł w 2021 roku.
• 501 847 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative ceramika wyniosła 186 432 zł.
a
ktywa obrotowe to 186 432 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 186 432 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6 377 783 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 564 215 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 713 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 186 432 zł w 2022 roku.
• 910 289 zł w 2021 roku.
• 938 451 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -227,135%.
Marża netto wyniosła -391,269%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -45425.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -78254 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative ceramika wyniosły 6 564 215 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 186 432 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,521%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -325 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 564 215 zł w 2022 roku
• 7 283 112 zł w 2021 roku
• 7 284 288 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 685.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3521% w 2022 roku
• 800% w 2021 roku
• 776% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative ceramika wykazała przychody na poziomie 7 zł.
Organizacja zarobiła -25 746 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -25 746 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9959 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku