Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
(47.91.Z)
Podsumowanie
organizacji
6286
całkowite przychody
33,6 mld
przeciętny przychód
408 tys.
przeciętny zysk
6 tys.
Opis:Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet polega...na wyborze towarów przez klienta na podstawie ogłoszeń, katalogów, informacji ze strony internetowej, modeli lub innych środków reklamy. Klient składa zamówienie poprzez pocztę, telefon lub Internet, często korzystając ze specjalnych narzędzi na stronie internetowej danego sprzedawcy. Produkty mogą być dostarczone fizycznie do klienta lub pobrane bezpośrednio z Internetu. Ten typ sprzedaży obejmuje sprzedaż dowolnego towaru poprzez zamówienia pocztowe, przez Internet, telewizję, radio i telefon, a także na aukcjach internetowych. Jednakże, nie obejmuje sprzedaży detalicznej pojazdów samochodowych oraz części i akcesoriów do pojazdów samochodowych przez Internet, która jest sklasyfikowana w odpowiednich podklasach grup 451 i 453, ani sprzedaży detalicznej motocykli oraz części i akcesoriów do motocykli przez Internet, sklasyfikowanej w podklasie 4540Z.
W skrócie
Wybór towarów przez ogłoszenia, katalogi, strony internetowe
Zamówienia przez pocztę, telefon, Internet
Dostarczanie produktów fizycznie lub przez Internet
Sprzedaż przez telewizję, radio oraz aukcje internetowe
Nie dotyczy pojazdów samochodowych oraz motocykli i ich części
Rozmiar branży
W branży jest 6286 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 33,58 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 565 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 4,98 mld zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 25.3%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Answear.com. Firma generuje 1,27 mld zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Bonprix. Przychód organizacji wynosi 1,09 mld.
Trzecie największe przychody osiąga Arvato Polska. Jej sprzedaż opiewa na 952 mln.