SHIPS PROPULSION SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000495959
NIP
9552354640
REGON
321479592

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
65 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
41
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-3 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
8 tys.
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
KOLUMBA, 60A
Kod pocztowy
70-035
Rejestracja
2014-01-29
Rozpoczęcie działalności
2014-01-29
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: 1. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO W SPRAWACH ZWYKŁYCH SPÓŁKI; 2. W SPRAWACH PRZEKRACZAJĄCYCH ZAKRES ZWYKŁYCH SPRAW SPÓŁKI - WYMAGANA JEST REPREZENTACJA ŁĄCZNA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. SPRAWAMI PRZEKRACZAJĄCYMI ZAKRES ZWYKŁYCH SPRAW SĄ W SZCZEGÓLNOŚCI CZYNNOŚCI, Z KTÓRYCH WYNIKA ZOBOWIĄZANIE DLA SPÓŁKI LUB ROZPORZĄDZENIE MAJĄTKIEM SPÓŁKI O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ KWOTĘ 40.000,00 ZŁ (CZTERDZIEŚCI TYSIĘCY ZŁOTYCH). W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZEŃ O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ 100.000,00 ZŁ (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGA REPREZENTACJI ŁĄCZNEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU I PROKURENTA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Naprawa i konserwacja statków i łodzi Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Produkcja maszyn do obróbki metalu Produkcja łodzi wycieczkowych i sportowych Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Transport morski i przybrzeżny pasażerski Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Transport morski i przybrzeżny towarów Przeładunek towarów w portach morskich Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Działalność pozostałych agencji transportowych Działalność holdingów finansowych Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność agencji pracy tymczasowej Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Produkcja elementów elektronicznych Produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Tynkowanie Produkcja pojemników metalowych Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Produkcja pozostałych pomp i sprężarek Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Wydawanie książek Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego Pozostałe drukowanie Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Przygotowanie terenu pod budowę Rybołówstwo w wodach śródlądowych Produkcja opakowań z metali Produkcja kabli światłowodowych Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Reprodukcja zapisanych nośników informacji Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane Naprawa i konserwacja maszyn Zakładanie stolarki budowlanej Nauka języków obcych Sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Produkcja narzędzi Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów Transport drogowy towarów Działalność usługowa wspomagająca transport morski Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja statków i konstrukcji pływających Działalność wspomagająca edukację Rybołówstwo w wodach morskich Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Obróbka mechaniczna elementów metalowych Produkcja maszyn dla metalurgii Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów Transport wodny śródlądowy towarów Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Działalność śródlądowych agencji transportowych Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Działalność agencji reklamowych Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców Produkcja zamków i zawiasów Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków Naprawa i konserwacja statków i łodzi Produkcja złączy i śrub Produkcja pozostałych kurków i zaworów Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostała działalność wydawnicza Badanie rynku i opinii publicznej Działalność organizacji profesjonalnych Produkcja tworzyw sztucznych w formach podstawowych Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Działalność związana z tłumaczeniami Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Malowanie i szklenie Produkcja sprzętu instalacyjnego Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Demontaż wyrobów zużytych Wykonywanie instalacji elektrycznych Transport wodny śródlądowy pasażerski Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność morskich agencji transportowych Przeładunek towarów w portach śródlądowych Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność portali internetowych Pozostałe badania i analizy techniczne Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Opis
  • Produkcja oraz dystrybucja sprzętu do rozdrabniania i przesiewania materiałów
  • Oferowanie kompleksowych usług projektowania, montażu i serwisu
  • Współpraca z czołowymi firmami w sektorze przemysłowym
  • Dostarczenie specjalistycznych rozwiązań dla przemysłu wydobywczego
  • Wsparcie w procesach obróbczych i technologicznych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ships Propulsion Service osiągnęła 41 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 41 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3059 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 3059 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -11 988 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 zł w 2021 roku.
• 138 367 zł w 2021 roku.
• 21 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 51 803 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3059 zł w 2021 roku.
• 127 887 zł w 2021 roku.
• -15 208 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Ships Propulsion Service wynosi -3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Ships Propulsion Service wynosi -3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 47 261 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -3101 zł w 2021 roku.
• 64 581 zł w 2021 roku.
• -7615 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 47 261 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3101 zł w 2021 roku.
• 64 581 zł w 2021 roku.
• -7615 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ships Propulsion Service wynosi 7690 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 40 865 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 6077 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7690 zł w 2021 roku.
• 611 455 zł w 2021 roku.
• 14 zł w 2020 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Ships Propulsion Service wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2021 roku.
• 2,92% w 2021 roku.
• 2,92% w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ships Propulsion Service wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,075% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,21% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ships Propulsion Service charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 2 poziomy w ciągu 4 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2020 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Ships Propulsion Service wynosi 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 4 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 4 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 0 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 1 tys. zł w 2021 roku.
• 8 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2021 roku.
• 2 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 4 tys. zł w 2021 roku.
• 26 tys. zł w 2021 roku.
• 0 tys. zł w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Ships Propulsion Service wyniosły 3101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -9554 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ships Propulsion Service wyniosła 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 10 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 55 003 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 203 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 65 219 zł w 2021 roku.
• 71 289 zł w 2021 roku.
• 8184 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -3,875,675%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -7,384%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 422.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -968793.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1736.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ships Propulsion Service wyniosły 55 003 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 629 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 55 003 zł w 2021 roku
• 61 071 zł w 2021 roku
• 125 853 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 224 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2021 roku
• 86% w 2021 roku
• 1538% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ships Propulsion Service wykazała przychody na poziomie 41 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -3059 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3059 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 6261 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ships Propulsion Service wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja statków i łodzi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dąbrowski Krzysztof posiada 45 udziałów, które stanowią 45.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zieliński Gerard posiada 39 udziałów, które stanowią 39.0% firmy.