SHIPS PROPULSION SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000495959
NIP
9552354640
REGON
321479592

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
65 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
41
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-3 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
8 tys.
Info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
KOLUMBA, 60A
Kod pocztowy
70-035
Rejestracja
2014-01-29
Rozpoczęcie działalności
2014-01-29
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: 1. KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO W SPRAWACH ZWYKŁYCH SPÓŁKI; 2. W SPRAWACH PRZEKRACZAJĄCYCH ZAKRES ZWYKŁYCH SPRAW SPÓŁKI - WYMAGANA JEST REPREZENTACJA ŁĄCZNA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. SPRAWAMI PRZEKRACZAJĄCYMI ZAKRES ZWYKŁYCH SPRAW SĄ W SZCZEGÓLNOŚCI CZYNNOŚCI, Z KTÓRYCH WYNIKA ZOBOWIĄZANIE DLA SPÓŁKI LUB ROZPORZĄDZENIE MAJĄTKIEM SPÓŁKI O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ KWOTĘ 40.000,00 ZŁ (CZTERDZIEŚCI TYSIĘCY ZŁOTYCH). W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZEŃ O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ 100.000,00 ZŁ (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGA REPREZENTACJI ŁĄCZNEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU I PROKURENTA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Naprawa i konserwacja statków i łodzi Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja złączy i śrub Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Produkcja maszyn dla metalurgii Produkcja sprzętu instalacyjnego Rybołówstwo w wodach śródlądowych Naprawa i konserwacja maszyn Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów Produkcja maszyn do obróbki metalu Produkcja statków i konstrukcji pływających Produkcja narzędzi Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców Wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność związana z tłumaczeniami Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Działalność usługowa wspomagająca transport morski Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Pozostałe drukowanie Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów Reprodukcja zapisanych nośników informacji Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność agencji pracy tymczasowej Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Przeładunek towarów w portach morskich Transport drogowy towarów Działalność śródlądowych agencji transportowych Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych Rybołówstwo w wodach morskich Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Działalność agencji reklamowych Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Działalność wspomagająca edukację Nauka języków obcych Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków Produkcja kabli światłowodowych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Malowanie i szklenie Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej Obróbka mechaniczna elementów metalowych Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych Przeładunek towarów w portach śródlądowych Transport wodny śródlądowy pasażerski Działalność portali internetowych Pozostała działalność wydawnicza Transport morski i przybrzeżny towarów Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów Tynkowanie Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Naprawa i konserwacja statków i łodzi Produkcja łodzi wycieczkowych i sportowych Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Produkcja opakowań z metali Produkcja tworzyw sztucznych w formach podstawowych Działalność holdingów finansowych Wydawanie książek Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność pozostałych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Przygotowanie terenu pod budowę Zakładanie stolarki budowlanej Transport wodny śródlądowy towarów Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Produkcja pozostałych pomp i sprężarek Produkcja elementów elektronicznych Produkcja zamków i zawiasów Transport morski i przybrzeżny pasażerski Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej Produkcja pojemników metalowych Wykonywanie instalacji elektrycznych Badanie rynku i opinii publicznej Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Produkcja pozostałych kurków i zaworów Działalność organizacji profesjonalnych Pozostałe badania i analizy techniczne Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność morskich agencji transportowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Demontaż wyrobów zużytych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego
Opis
  • Produkcja oraz dystrybucja sprzętu do rozdrabniania i przesiewania materiałów
  • Oferowanie kompleksowych usług projektowania, montażu i serwisu
  • Współpraca z czołowymi firmami w sektorze przemysłowym
  • Dostarczenie specjalistycznych rozwiązań dla przemysłu wydobywczego
  • Wsparcie w procesach obróbczych i technologicznych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ships Propulsion Service osiągnęła 41 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 41 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 3059 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 3059 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -11 988 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 zł w 2021 roku.
• 138 367 zł w 2021 roku.
• 21 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 51 803 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3059 zł w 2021 roku.
• 127 887 zł w 2021 roku.
• -15 208 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Ships Propulsion Service wynosi -3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Ships Propulsion Service wynosi -3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 47 261 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -3101 zł w 2021 roku.
• 64 581 zł w 2021 roku.
• -7615 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 47 261 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3101 zł w 2021 roku.
• 64 581 zł w 2021 roku.
• -7615 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ships Propulsion Service wynosi 7690 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 40 865 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 6077 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7690 zł w 2021 roku.
• 611 455 zł w 2021 roku.
• 14 zł w 2020 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Ships Propulsion Service wynosi 28,2%. To oznacza, że firma ma szansę 28,2% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 6,60% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 28,2% w 2021 roku.
• 28,2% w 2021 roku.
• 32,7% w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ships Propulsion Service wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,038% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,19% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ships Propulsion Service charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pogorszył się o 1 poziom w ciągu 4 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2020 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Ships Propulsion Service wynosi 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 4 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 4 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 0 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 1 tys. zł w 2021 roku.
• 8 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2021 roku.
• 2 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 4 tys. zł w 2021 roku.
• 26 tys. zł w 2021 roku.
• 0 tys. zł w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Ships Propulsion Service wyniosły 3101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -9554 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ships Propulsion Service wyniosła 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 10 216 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 55 003 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 203 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 65 219 zł w 2021 roku.
• 71 289 zł w 2021 roku.
• 8184 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -3,875,675%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -7,384%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 422.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -968793.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1736.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ships Propulsion Service wyniosły 55 003 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 65 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 629 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 55 003 zł w 2021 roku
• 61 071 zł w 2021 roku
• 125 853 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 224 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2021 roku
• 86% w 2021 roku
• 1538% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ships Propulsion Service wykazała przychody na poziomie 41 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -3059 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3059 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 6261 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ships Propulsion Service wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Naprawa i konserwacja statków i łodzi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dąbrowski Krzysztof posiada 45 udziałów, które stanowią 45.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zieliński Gerard posiada 39 udziałów, które stanowią 39.0% firmy.