DZT FABRYKA SAMOCHODÓW W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000358351
NIP
9462605127
REGON
060632756

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
16,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
17,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-9,8 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
24,1 mln
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
FREZERÓW, 9
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2010-06-10
Rozpoczęcie działalności
2010-07-01
Kapitał zakładowy
60005000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie upadłościowe
Tak
Branże
Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Odlewnictwo metali lekkich Produkcja wojskowych pojazdów bojowych Produkcja klejów Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Produkcja masy włóknistej Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja cementu wzmocnionego włóknem Reprodukcja zapisanych nośników informacji Produkcja wyrobów formowanych na zimno Produkcja włókien szklanych Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja opakowań z metali Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Naprawa i konserwacja maszyn Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego Zakładanie stolarki budowlanej Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich Przygotowanie terenu pod budowę Przeładunek towarów w portach morskich Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Działalność pozostałych agencji transportowych Szkoły specjalne przysposabiające do pracy Produkcja drutu Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Demontaż wyrobów zużytych Odlewnictwo staliwa Produkcja wapna i gipsu Produkcja wyrobów płaskich walcowanych na zimno Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów Produkcja baterii i akumulatorów Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa Produkcja maszyn dla przemysłu papierniczego Produkcja kabli światłowodowych Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych Odzysk surowców z materiałów segregowanych Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej Produkcja surówki, żelazostopów, żeliwa i stali oraz wyrobów hutniczych Produkcja pojemników metalowych Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Działalność usługowa wspomagająca transport morski Produkcja pozostałych kurków i zaworów Produkcja maszyn stosowanych w przetwórstwie żywności, tytoniu i produkcji napojów Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Produkcja masy betonowej prefabrykowanej Odlewnictwo żeliwa Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Produkcja maszyn dla przemysłu tekstylnego, odzieżowego i skórzanego Produkcja samochodów osobowych Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Roboty związane z budową dróg i autostrad Tynkowanie Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających Działalność śródlądowych agencji transportowych Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Produkcja wyrobów budowlanych z gipsu Produkcja motocykli Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Produkcja zaprawy murarskiej Produkcja złączy i śrub Produkcja wyrobów budowlanych z betonu Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych Produkcja statków i konstrukcji pływających Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Przesyłanie energii elektrycznej Malowanie i szklenie Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Sprzedaż hurtowa obrabiarek Przeładunek towarów w portach śródlądowych Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy Pozostałe badania i analizy techniczne Produkcja silników do pojazdów samochodowych (z wyłączeniem motocykli) oraz do ciągników rolniczych Produkcja autobusów Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych Produkcja opakowań drewnianych Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków Produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Produkcja rur, przewodów, kształtowników zamkniętych i łączników, ze stali Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli Transport kolejowy towarów Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Dystrybucja energii elektrycznej Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Produkcja tapet Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Produkcja sprzętu instalacyjnego Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Wytwarzanie energii elektrycznej Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja pozostałych pomp i sprężarek Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych Naprawa i konserwacja statków i łodzi Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność morskich agencji transportowych Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych Produkcja cementu Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne Produkcja wyrobów ściernych Obróbka mechaniczna elementów metalowych Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn Handel energią elektryczną Wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Produkcja gotowych parkietów podłogowych Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu Odlewnictwo miedzi i stopów miedzi Produkcja łodzi wycieczkowych i sportowych Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Wydobywanie torfu Produkcja prętów ciągnionych na zimno Pozyskiwanie drewna Produkcja papieru i tektury Działalność usługowa związana z leśnictwem Produkcja maszyn do obróbki metalu Produkcja maszyn i sprzętu biurowego, z wyłączeniem komputerów i urządzeń peryferyjnych Produkcja maszyn dla metalurgii Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja DZT Fabryka Samochodów W Lublinie osiągnęła 17 133 772 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 16 987 754 zł. Pozostałe przychody to 146 018 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 26 765 300 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 9 777 545 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 247 393 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 133 772 zł w 2022 roku.
• 10 623 825 zł w 2021 roku.
• 1 739 806 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 252 416 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9 777 545 zł w 2022 roku.
• -9 631 099 zł w 2021 roku.
• -1 888 109 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wynosi -9,92 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wynosi -9,7 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 1 281 572 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -9 923 530 zł w 2022 roku.
• -4 787 435 zł w 2021 roku.
• -1 938 182 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 1 567 099 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -9 698 012 zł w 2022 roku.
• -3 581 312 zł w 2021 roku.
• -715 116 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wynosi 24 081 320 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 67 513 628 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 696 690 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 081 320 zł w 2022 roku.
• 43 634 443 zł w 2021 roku.
• 1 159 871 zł w 2020 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wynosi 59,4%. To oznacza, że firma ma szansę 59,4% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 11,84% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 59,4% w 2022 roku.
• 0,83% w 2021 roku.
• 2,01% w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wynosi 64,5%. To oznacza, że firma ma szansę 64,5% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 8,50% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 64,5% w 2022 roku.
• 30,5% w 2021 roku.
• 20,3% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
DZT Fabryka Samochodów W Lublinie charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2020 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 5,91 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 5,91 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 906 tys. zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 5,91 mln zł w 2022 roku.
• 10,1 mln zł w 2021 roku.
• 68 tys. zł w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 143 754 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wyniosły 26 911 284 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 1% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -73 552 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 143 754 zł w 2022 roku
• 401 029 zł w 2021 roku
• 386 338 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wyniosła 16 878 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 16 878 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła -28 449 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -28 449 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8 306 275 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 878 407 zł w 2022 roku.
• 48 735 858 zł w 2021 roku.
• 53 339 149 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -57%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 67 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 878 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 638 777 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 62 380 293 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 117% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wykazała przychody na poziomie 17 133 772 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -9 777 545 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9 777 545 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja DZT Fabryka Samochodów W Lublinie wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dzt Tymińscy posiada 1200000 udziałów, które stanowią 100.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 27.10.2011 jest Dzt Tymińscy kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2010 do 27.10.2011 był Tymiński Zbigniew kontrolując 100% udziałów.