ARTERIA CUSTOMER SERVICES ARTERIA MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000528548
NIP
5862021267
REGON
191913991

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
42,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
67,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-380 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
44,8 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
STAWKI, 2A
Kod pocztowy
00-193
Rejestracja
2014-10-23
Rozpoczęcie działalności
1999-12-31
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
Email
kontakt@arteriacs.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ JEST UPRAWNIONY JEDNOOSOBOWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ ARTERIA MANAGEMENT SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE, W KTÓREJ SPOSÓB REPREZENTACJI JEST NASTĘPUJĄCY: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Branże
Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność archiwów Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność agencji pracy tymczasowej Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych Pozostałe drukowanie Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność fotograficzna Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Wydawanie książek Działalność portali internetowych Badanie rynku i opinii publicznej Działalność obiektów kulturalnych Działalność w zakresie architektury Działalność związana z tłumaczeniami Działalność agencji reklamowych Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych Branżowe szkoły I stopnia Działalność związana z pakowaniem Nauka języków obcych Badania i analizy związane z jakością żywności Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji informacyjnych Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność wydawnicza Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność centrów telefonicznych (call center) Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z projekcją filmów Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Wydawanie gazet Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku
Opis
  • Kompleksowe usługi Call Center i Contact Center
  • Obsługa klienta, telemarketing, badania i ankiety
  • Wieloletnia obecność na rynku od 1999 roku
  • Działalność w dziewięciu lokalizacjach w Polsce

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Arteria Customer Services Arteria Management osiągnęła 67 125 646 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 66 350 916 zł. Pozostałe przychody to 774 729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 66 730 809 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 379 892 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 115 762 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 67 125 646 zł w 2022 roku.
• 55 472 436 zł w 2021 roku.
• 52 880 186 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -271 330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -379 892 zł w 2022 roku.
• -5 867 468 zł w 2021 roku.
• 5 169 190 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Arteria Customer Services Arteria Management wynosi -1,22 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Arteria Customer Services Arteria Management wynosi -397 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 330 723 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 222 315 zł w 2022 roku.
• -6 331 102 zł w 2021 roku.
• 4 461 580 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 405 618 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -396 756 zł w 2022 roku.
• -5 148 464 zł w 2021 roku.
• 5 383 943 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Arteria Customer Services Arteria Management wynosi 44 750 430 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 167 814 114 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 2 475 064 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 750 430 zł w 2022 roku.
• 50 822 408 zł w 2021 roku.
• 74 171 603 zł w 2020 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Arteria Customer Services Arteria Management wynosi 1,91%. To oznacza, że firma ma szansę 1,91% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,91% w 2022 roku.
• 1,89% w 2021 roku.
• 1,89% w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Arteria Customer Services Arteria Management wynosi 1,37%. To oznacza, że firma ma szansę 1,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,159% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,37% w 2022 roku.
• 2,29% w 2021 roku.
• 0,13% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Arteria Customer Services Arteria Management charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pogorszył się o 1 poziom w ciągu 5 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Arteria Customer Services Arteria Management wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2,65 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 2,65 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi 152 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 656 tys. zł w 2021 roku.
• 1,54 mln zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2,65 mln zł w 2022 roku.
• 3,69 mln zł w 2021 roku.
• 4,86 mln zł w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5 712 802 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Arteria Customer Services Arteria Management wyniosły 67 573 231 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 8% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 254 767 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5 712 802 zł w 2022 roku
• 5 799 215 zł w 2021 roku
• 4 992 100 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 8% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Arteria Customer Services Arteria Management wyniosła 42 424 684 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 22 574 588 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 19 850 096 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 424 684 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -216 811 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 641 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 414 294 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 424 684 zł w 2022 roku.
• 41 631 230 zł w 2021 roku.
• 48 463 140 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 175%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Arteria Customer Services Arteria Management wyniosły 42 641 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 424 684 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 707 652 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 641 496 zł w 2022 roku
• 23 176 852 zł w 2021 roku
• 24 141 294 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Arteria Customer Services Arteria Management wykazała przychody na poziomie 67 125 646 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -148 291 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 231 602 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -379 892 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -156% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 46 320 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 231 602 zł w 2022 roku
• 278 880 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Arteria Customer Services Arteria Management wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki