CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000508528NIP
5223015604REGON
147224228
Podsumowanie
aktywa
17,6 mln
przychód
65,7 mln
zysk
-2,3 mln
wartość firmy
45,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STAWKI, 2A
Kod pocztowy
00-193
Rejestracja
2014-05-08
Rozpoczęcie działalności
2014-05-08
Kapitał zakładowy
309600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://www.contactcenter.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Contact center osiągnęła 65 716 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 503 651 zł. Pozostałe przychody to 213 171 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 839 702 zł.
Strata netto wyniosła 2 336 051 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 581 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 716 823 zł w 2022 roku.
• 53 049 506 zł w 2021 roku.
• 38 043 894 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -486 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 336 051 zł w 2022 roku.
• 5 427 822 zł w 2021 roku.
• -1 349 134 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Contact center wynosi 45 423 285 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 164 292 057 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 350 438 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 423 285 zł w 2022 roku.
• 64 512 600 zł w 2021 roku.
• 28 726 704 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Contact center wyniosła 17 562 643 zł.
a
ktywa trwałe to 5 572 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 990 536 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 562 643 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 149 427 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 413 216 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 156 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 562 643 zł w 2022 roku.
• 17 918 018 zł w 2021 roku.
• 10 346 525 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -109%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Contact center wyniosły 15 413 216 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 562 643 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 994 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 413 216 zł w 2022 roku
• 8 004 719 zł w 2021 roku
• 5 861 047 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
• 57% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Contact center wykazała przychody na poziomie 65 716 823 zł.
Organizacja zarobiła -1 809 065 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 526 985 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 336 051 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 90 411 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 526 985 zł w 2022 roku
• 1 098 614 zł w 2021 roku
• 271 909 zł w 2020 roku