CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000508528
NIP
5223015604
REGON
147224228

Podsumowanie

aktywa
17,6 mln
przychód
65,7 mln
zysk
-2,3 mln
wartość firmy
45,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STAWKI, 2A
Kod pocztowy
00-193
Rejestracja
2014-05-08
Rozpoczęcie działalności
2014-05-08
Kapitał zakładowy
309600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://www.contactcenter.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Contact center osiągnęła 65 716 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 503 651 zł. Pozostałe przychody to 213 171 zł.
Całkowite koszty wyniosły 67 839 702 zł.
Strata netto wyniosła 2 336 051 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 581 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 716 823 zł w 2022 roku.
• 53 049 506 zł w 2021 roku.
• 38 043 894 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -486 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 336 051 zł w 2022 roku.
• 5 427 822 zł w 2021 roku.
• -1 349 134 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Contact center wynosi 45 423 285 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 164 292 057 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 350 438 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 423 285 zł w 2022 roku.
• 64 512 600 zł w 2021 roku.
• 28 726 704 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Contact center wyniosła 17 562 643 zł.
a
ktywa trwałe to 5 572 107 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 990 536 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 562 643 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 149 427 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 413 216 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 156 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 562 643 zł w 2022 roku.
• 17 918 018 zł w 2021 roku.
• 10 346 525 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -109%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Contact center wyniosły 15 413 216 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 562 643 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 994 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 413 216 zł w 2022 roku
• 8 004 719 zł w 2021 roku
• 5 861 047 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
• 57% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Contact center wykazała przychody na poziomie 65 716 823 zł.
Organizacja zarobiła -1 809 065 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 526 985 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 336 051 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 90 411 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 526 985 zł w 2022 roku
• 1 098 614 zł w 2021 roku
• 271 909 zł w 2020 roku

Organizacja Contact center wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Arteria posiada 6192 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 22.10.2015 jest Arteria kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.05.2014 do 22.10.2015 był Tp Invest kontrolując 100% udziałów.