COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000502738NIP
5842734946REGON
222052887
Podsumowanie
aktywa
30,2 mln
przychód
72,3 mln
zysk
7,2 mln
wartość firmy
83 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
ALEJA GRUNWALDZKA, 472
Kod pocztowy
80-309
Rejestracja
2014-03-20
Rozpoczęcie działalności
2014-03-20
Kapitał zakładowy
40000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Competence call center osiągnęła 72 287 799 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 264 645 zł. Pozostałe przychody to 23 154 zł.
Całkowite koszty wyniosły 65 061 083 zł.
Zysk netto wyniósł 7 203 562 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 807 658 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 287 799 zł w 2022 roku.
• 28 952 916 zł w 2021 roku.
• 23 485 274 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 731 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7 203 562 zł w 2022 roku.
• 2 754 453 zł w 2021 roku.
• 1 477 789 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Competence call center wynosi 82 976 085 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 969 970 zł a 180 719 498 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 495 282 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 976 085 zł w 2022 roku.
• 30 887 053 zł w 2021 roku.
• 21 568 007 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Competence call center wyniosła 30 181 082 zł.
a
ktywa trwałe to 5 459 595 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 721 487 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 181 082 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 959 960 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 221 122 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 605 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 181 082 zł w 2022 roku.
• 13 502 474 zł w 2021 roku.
• 6 881 280 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 90%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Competence call center wyniosły 22 221 122 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 181 082 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 442 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 221 122 zł w 2022 roku
• 12 746 076 zł w 2021 roku
• 8 879 335 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 31.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Competence call center wykazała przychody na poziomie 72 287 799 zł.
Organizacja zarobiła 9 544 874 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 341 312 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7 203 562 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 468 262 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 341 312 zł w 2022 roku
• 507 255 zł w 2021 roku
• 420 652 zł w 2020 roku