FABRYKA SAMOCHODÓW HONKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000471073
NIP
9462644736
REGON
061584083

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
340 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
31 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-40 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
21 tys.
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FREZERÓW, 3
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2013-07-25
Rozpoczęcie działalności
2013-07-25
Kapitał zakładowy
10200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU WSPÓLNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie upadłościowe
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Produkcja cementu Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających Produkcja wyrobów płaskich walcowanych na zimno Odlewnictwo metali lekkich Produkcja sprzętu instalacyjnego Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Produkcja maszyn stosowanych w przetwórstwie żywności, tytoniu i produkcji napojów Produkcja maszyn dla przemysłu tekstylnego, odzieżowego i skórzanego Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Roboty związane z budową dróg i autostrad Przygotowanie terenu pod budowę Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Przeładunek towarów w portach morskich Działalność morskich agencji transportowych Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pozostałe badania i analizy techniczne Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Szkoły specjalne przysposabiające do pracy Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Produkcja opakowań drewnianych Produkcja surówki, żelazostopów, żeliwa i stali oraz wyrobów hutniczych Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów Produkcja maszyn dla metalurgii Demontaż wyrobów zużytych Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych Produkcja prętów ciągnionych na zimno Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych Produkcja motocykli Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Produkcja maszyn dla przemysłu papierniczego Produkcja silników do pojazdów samochodowych (z wyłączeniem motocykli) oraz do ciągników rolniczych Produkcja statków i konstrukcji pływających Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność śródlądowych agencji transportowych Produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna Produkcja wyrobów ściernych Produkcja pojemników metalowych Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Produkcja masy włóknistej Produkcja baterii i akumulatorów Przesyłanie energii elektrycznej Tynkowanie Produkcja wyrobów budowlanych z gipsu Odlewnictwo żeliwa Sprzedaż hurtowa obrabiarek Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Produkcja pozostałych kurków i zaworów Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Produkcja rur, przewodów, kształtowników zamkniętych i łączników, ze stali Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Produkcja gotowych parkietów podłogowych Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa Naprawa i konserwacja maszyn Wytwarzanie energii elektrycznej Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Handel energią elektryczną Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury Produkcja klejów Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków Produkcja samochodów osobowych Transport kolejowy towarów Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Przeładunek towarów w portach śródlądowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja włókien szklanych Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja autobusów Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Zakładanie stolarki budowlanej Działalność usługowa związana z leśnictwem Produkcja wyrobów budowlanych z betonu Produkcja zaprawy murarskiej Odlewnictwo miedzi i stopów miedzi Produkcja opakowań z metali Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa Produkcja łodzi wycieczkowych i sportowych Produkcja drutu Produkcja maszyn do obróbki metalu Wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu Produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja wojskowych pojazdów bojowych Produkcja wapna i gipsu Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Odzysk surowców z materiałów segregowanych Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Produkcja cementu wzmocnionego włóknem Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Produkcja wyrobów formowanych na zimno Odlewnictwo staliwa Pozyskiwanie drewna Roboty związane z budową mostów i tuneli Produkcja kabli światłowodowych Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych Wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych, gdzie indziej niesklasyfikowane Malowanie i szklenie Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych pomp i sprężarek Reprodukcja zapisanych nośników informacji Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych Działalność usługowa wspomagająca transport morski Działalność pozostałych agencji transportowych Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Wydobywanie torfu Obróbka mechaniczna elementów metalowych Produkcja złączy i śrub Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja maszyn i sprzętu biurowego, z wyłączeniem komputerów i urządzeń peryferyjnych Produkcja tapet Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Produkcja papieru i tektury Produkcja masy betonowej prefabrykowanej Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Naprawa i konserwacja statków i łodzi Dystrybucja energii elektrycznej Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka Samochodów Honker osiągnęła 30 856 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 27 021 zł. Pozostałe przychody to 3835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 67 035 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 40 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -918 648 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 856 zł w 2019 roku.
• 203 605 zł w 2018 roku.
• 1 868 152 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 144 308 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 014 zł w 2019 roku.
• -758 341 zł w 2018 roku.
• -328 630 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Fabryka Samochodów Honker wynosi -44 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 71 948 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -43 848 zł w 2019 roku.
• -759 259 zł w 2018 roku.
• -187 743 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka Samochodów Honker wynosi 20 571 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 77 140 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 612 432 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 571 zł w 2019 roku.
• 135 737 zł w 2018 roku.
• 1 245 435 zł w 2017 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Fabryka Samochodów Honker wynosi 59,8%. To oznacza, że firma ma szansę 59,8% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 29,86% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 59,8% w 2019 roku.
• 59,8% w 2018 roku.
• 0,07% w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka Samochodów Honker wynosi 56,8%. To oznacza, że firma ma szansę 56,8% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 21,02% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 56,8% w 2019 roku.
• 69,9% w 2018 roku.
• 14,7% w 2017 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Fabryka Samochodów Honker charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2017 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Fabryka Samochodów Honker wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1 tys. zł w 2019 roku.
• 8 tys. zł w 2018 roku.
• 75 tys. zł w 2017 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Fabryka Samochodów Honker wyniosły 70 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 2% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -113 638 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1200 zł w 2019 roku
• 26 821 zł w 2018 roku
• 228 477 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 2% w 2019 roku
• 3% w 2018 roku
• 11% w 2017 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fabryka Samochodów Honker wyniosła 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -3 093 493 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 433 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -103 548 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 339 939 zł w 2019 roku.
• 377 301 zł w 2018 roku.
• 547 036 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -162%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -130%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -76 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Fabryka Samochodów Honker wyniosły 3 433 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,010%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -109 293 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 433 432 zł w 2019 roku
• 3 485 530 zł w 2018 roku
• 3 652 017 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 171 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1010% w 2019 roku
• 924% w 2018 roku
• 668% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka Samochodów Honker wykazała przychody na poziomie 30 856 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -40 014 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka Samochodów Honker wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Invest 3 Bs Kapitał posiada 104 udziałów, które stanowią 51.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tymiński Zbigniew posiada 100 udziałów, które stanowią 49.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.09.2016 jest Invest 3 Bs Kapitał kontrolujący 51% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 25.07.2013 do 09.09.2016 był Tymiński Zbigniew kontrolując 100% udziałów.