FABRYKA SAMOCHODÓW HONKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000471073
NIP
9462644736
REGON
061584083

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
340 tys.
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
31 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-40 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
21 tys.
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. FREZERÓW, 3
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2013-07-25
Rozpoczęcie działalności
2013-07-25
Kapitał zakładowy
10200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU WSPÓLNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie upadłościowe
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Zakładanie stolarki budowlanej Działalność pozostałych agencji transportowych Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Dystrybucja energii elektrycznej Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych Produkcja baterii i akumulatorów Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej Naprawa i konserwacja maszyn Tynkowanie Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury Produkcja sprzętu instalacyjnego Produkcja kabli światłowodowych Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych Produkcja pojemników metalowych Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych, gdzie indziej niesklasyfikowane Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Malowanie i szklenie Produkcja autobusów Produkcja samochodów osobowych Produkcja silników do pojazdów samochodowych (z wyłączeniem motocykli) oraz do ciągników rolniczych Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Pozostałe badania i analizy techniczne Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Roboty związane z budową dróg i autostrad Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Naprawa i konserwacja statków i łodzi Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Produkcja maszyn dla przemysłu tekstylnego, odzieżowego i skórzanego Produkcja pozostałych kurków i zaworów Produkcja pozostałych pomp i sprężarek Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Odlewnictwo miedzi i stopów miedzi Odlewnictwo staliwa Produkcja cementu Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Produkcja klejów Przesyłanie energii elektrycznej Produkcja maszyn stosowanych w przetwórstwie żywności, tytoniu i produkcji napojów Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli Pozyskiwanie drewna Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Odzysk surowców z materiałów segregowanych Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja prętów ciągnionych na zimno Produkcja cementu wzmocnionego włóknem Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Produkcja maszyn do obróbki metalu Odlewnictwo metali lekkich Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana Wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Przeładunek towarów w portach morskich Działalność morskich agencji transportowych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Przeładunek towarów w portach śródlądowych Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Produkcja masy włóknistej Produkcja motocykli Produkcja maszyn dla metalurgii Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej Produkcja wyrobów płaskich walcowanych na zimno Wytwarzanie energii elektrycznej Produkcja wyrobów ściernych Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych Produkcja wyrobów formowanych na zimno Produkcja wapna i gipsu Produkcja maszyn i sprzętu biurowego, z wyłączeniem komputerów i urządzeń peryferyjnych Demontaż wyrobów zużytych Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna Produkcja złączy i śrub Wydobywanie torfu Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Sprzedaż hurtowa obrabiarek Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych Szkoły specjalne przysposabiające do pracy Produkcja wojskowych pojazdów bojowych Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep Produkcja rur, przewodów, kształtowników zamkniętych i łączników, ze stali Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Roboty związane z budową mostów i tuneli Reprodukcja zapisanych nośników informacji Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Odlewnictwo żeliwa Produkcja opakowań z metali Handel energią elektryczną Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Produkcja wyrobów budowlanych z gipsu Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych Produkcja gotowych parkietów podłogowych Produkcja łodzi wycieczkowych i sportowych Produkcja opakowań drewnianych Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Transport kolejowy towarów Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Produkcja statków i konstrukcji pływających Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych Działalność usługowa wspomagająca transport morski Produkcja surówki, żelazostopów, żeliwa i stali oraz wyrobów hutniczych Przygotowanie terenu pod budowę Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Działalność śródlądowych agencji transportowych Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych Produkcja zaprawy murarskiej Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Produkcja maszyn dla przemysłu papierniczego Obróbka mechaniczna elementów metalowych Działalność usługowa związana z leśnictwem Produkcja drutu Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja tapet Produkcja papieru i tektury Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Produkcja masy betonowej prefabrykowanej Produkcja wyrobów budowlanych z betonu Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Produkcja włókien szklanych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka Samochodów Honker osiągnęła 30 856 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 27 021 zł. Pozostałe przychody to 3835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 67 035 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 40 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -918 648 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 856 zł w 2019 roku.
• 203 605 zł w 2018 roku.
• 1 868 152 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 144 308 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 014 zł w 2019 roku.
• -758 341 zł w 2018 roku.
• -328 630 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Fabryka Samochodów Honker wynosi -44 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 71 948 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -43 848 zł w 2019 roku.
• -759 259 zł w 2018 roku.
• -187 743 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka Samochodów Honker wynosi 20 571 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 77 140 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 612 432 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 571 zł w 2019 roku.
• 135 737 zł w 2018 roku.
• 1 245 435 zł w 2017 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Fabryka Samochodów Honker wynosi 59,2%. To oznacza, że firma ma szansę 59,2% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 29,55% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 59,2% w 2019 roku.
• 59,2% w 2018 roku.
• 0,06% w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka Samochodów Honker wynosi 56,8%. To oznacza, że firma ma szansę 56,8% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 19,69% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 56,8% w 2019 roku.
• 68,3% w 2018 roku.
• 17,5% w 2017 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Fabryka Samochodów Honker charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2017 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Fabryka Samochodów Honker wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1 tys. zł w 2019 roku.
• 8 tys. zł w 2018 roku.
• 75 tys. zł w 2017 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Fabryka Samochodów Honker wyniosły 70 869 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 2% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -113 638 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1200 zł w 2019 roku
• 26 821 zł w 2018 roku
• 228 477 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 2% w 2019 roku
• 3% w 2018 roku
• 11% w 2017 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fabryka Samochodów Honker wyniosła 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -3 093 493 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 433 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -103 548 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 339 939 zł w 2019 roku.
• 377 301 zł w 2018 roku.
• 547 036 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -162%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -130%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -76 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Fabryka Samochodów Honker wyniosły 3 433 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 339 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,010%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -109 293 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 433 432 zł w 2019 roku
• 3 485 530 zł w 2018 roku
• 3 652 017 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 171 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1010% w 2019 roku
• 924% w 2018 roku
• 668% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka Samochodów Honker wykazała przychody na poziomie 30 856 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -40 014 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka Samochodów Honker wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Invest 3 Bs Kapitał posiada 104 udziałów, które stanowią 51.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Tymiński Zbigniew posiada 100 udziałów, które stanowią 49.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.09.2016 jest Invest 3 Bs Kapitał kontrolujący 51% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 25.07.2013 do 09.09.2016 był Tymiński Zbigniew kontrolując 100% udziałów.