AGENCJA REKLAMY WENECJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJIKRS
0000230934NIP
6781031865REGON
351050836
Podsumowanie
aktywa
132 tys.
przychód
423 tys.
zysk
-195 tys.
wartość firmy
282 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. DR. TADEUSZA KUDLIŃSKIEGO, 5
Kod pocztowy
30-211
Rejestracja
2005-03-24
Rozpoczęcie działalności
1996-03-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.wenecja.com.pl
Email
biuro@wenecja.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO PODPISYWANI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ORAZ PROKURENT DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB PROKURENT.
Opis działalności:Agencja Reklamy Wenecja to renomowana agencja marketingowa, działająca od 27 lat....Jej misją jest budowanie skutecznej komunikacji, zarówno dla firm, jak i organizacji. Specjalizuje się w szerokim spektrum usług, takich jak tworzenie strategii komunikacyjnych, Public Relations, zarządzanie mediami społecznościowymi, doradztwo marketingowe, budowa marki osobistej oraz dialog społeczny i CSR. Dzięki bogatemu doświadczeniu i zrozumieniu przestrzeni publicznej, Wenecja oferuje nieocenione wsparcie w osiąganiu celów biznesowych oraz społecznych. Agencja znana jest z realizacji ambitnych projektów wymagających innowacyjnych rozwiązań, takich jak promowanie gospodarki o obiegu zamkniętym czy komunikowanie działań Parlamentu Europejskiego. Partnerskie podejście Wenecji podkreślają liczne pochwały od prestiżowych klientów, w tym Opery Krakowskiej, Coca-Cola HBC Polska czy IMG PAN, które zawierają wyrazy uznania za kreatywność, elastyczność i techniczną perfekcję.
W skrócie
Tworzenie strategii komunikacyjnych
Zarządzanie Public Relations
Zarządzanie mediami społecznościowymi
Doradztwo marketingowe
Budowanie marki osobistej
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamy wenecja osiągnęła 423 325 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 418 114 zł. Pozostałe przychody to 5212 zł.
Całkowite koszty wyniosły 613 040 zł.
Strata netto wyniosła 194 927 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -228 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 423 325 zł w 2022 roku.
• 622 627 zł w 2021 roku.
• 3 461 006 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -52 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -194 927 zł w 2022 roku.
• -160 097 zł w 2021 roku.
• 1 503 004 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamy wenecja wynosi 282 217 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 058 313 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -237 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 282 217 zł w 2022 roku.
• 415 085 zł w 2021 roku.
• 9 484 605 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamy wenecja wyniosła 131 728 zł.
a
ktywa trwałe to 92 076 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 652 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 131 728 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -301 355 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 433 083 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -74 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 131 728 zł w 2022 roku.
• 403 683 zł w 2021 roku.
• 1 867 627 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -148%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła -43%.
Marża netto wyniosła -46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamy wenecja wyniosły 433 083 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 131 728 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 329%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 433 083 zł w 2022 roku
• 510 111 zł w 2021 roku
• 313 958 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 329% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamy wenecja wykazała przychody na poziomie 423 325 zł.
Organizacja zarobiła -194 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -194 927 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 146 990 zł w 2020 roku