AGENCJA REKLAMY WENECJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000230934
NIP
6781031865
REGON
351050836

Podsumowanie

aktywa
132 tys.
przychód
423 tys.
zysk
-195 tys.
wartość firmy
282 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. DR. TADEUSZA KUDLIŃSKIEGO, 5
Kod pocztowy
30-211
Rejestracja
2005-03-24
Rozpoczęcie działalności
1996-03-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.wenecja.com.pl
Email
biuro@wenecja.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ DO PODPISYWANI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM ORAZ PROKURENT DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB PROKURENT.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Opis działalności: Agencja Reklamy Wenecja to renomowana agencja marketingowa, działająca od 27 lat. ...
W skrócie
  • Tworzenie strategii komunikacyjnych
  • Zarządzanie Public Relations
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Doradztwo marketingowe
  • Budowanie marki osobistej

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamy wenecja osiągnęła 423 325 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 418 114 zł. Pozostałe przychody to 5212 zł.
Całkowite koszty wyniosły 613 040 zł.
Strata netto wyniosła 194 927 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -228 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 423 325 zł w 2022 roku.
• 622 627 zł w 2021 roku.
• 3 461 006 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -52 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -194 927 zł w 2022 roku.
• -160 097 zł w 2021 roku.
• 1 503 004 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamy wenecja wynosi 282 217 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 058 313 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -237 615 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 282 217 zł w 2022 roku.
• 415 085 zł w 2021 roku.
• 9 484 605 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamy wenecja wyniosła 131 728 zł.
a
ktywa trwałe to 92 076 zł.
a
ktywa obrotowe to 39 652 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 131 728 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -301 355 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 433 083 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -74 612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 131 728 zł w 2022 roku.
• 403 683 zł w 2021 roku.
• 1 867 627 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -148%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła -43%.
Marża netto wyniosła -46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamy wenecja wyniosły 433 083 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 131 728 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 329%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 433 083 zł w 2022 roku
• 510 111 zł w 2021 roku
• 313 958 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 329% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamy wenecja wykazała przychody na poziomie 423 325 zł.
Organizacja zarobiła -194 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -194 927 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 146 990 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamy wenecja wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Krawczyk Tomasz posiada 91 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 14.09.2023 jest Krawczyk Tomasz kontrolujący 91% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.06.2021 do 14.09.2023:
• Wyrobiec Elżbieta (50% udziałów)
• Krawczyk Tomasz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.06.2011 do 16.06.2021:
• Wyrobiec Elżbieta (38% udziałów)
• Długosz Andrzej (38% udziałów)