LABORATORIUM STRATEGII MARKETINGOWYCH 360 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000688377
NIP
8971842622
REGON
367878126

Podsumowanie

aktywa
7 tys.
przychód
953 tys.
zysk
-102 tys.
wartość firmy
635 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. PASTERSKA, 2B
Kod pocztowy
50-226
Rejestracja
2017-07-26
Rozpoczęcie działalności
2017-07-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Laboratorium strategii marketingowych 360 osiągnęła 952 844 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 952 844 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 055 188 zł.
Strata netto wyniosła 102 344 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 190 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 952 844 zł w 2022 roku.
• 1 304 190 zł w 2021 roku.
• 874 801 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -20 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -102 344 zł w 2022 roku.
• -68 177 zł w 2021 roku.
• -158 267 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Laboratorium strategii marketingowych 360 wynosi 635 229 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 382 109 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 127 046 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 635 229 zł w 2022 roku.
• 869 460 zł w 2021 roku.
• 583 200 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Laboratorium strategii marketingowych 360 wyniosła 7102 zł.
a
ktywa obrotowe to 7102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7102 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -225 936 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 233 038 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7102 zł w 2022 roku.
• 30 125 zł w 2021 roku.
• 156 574 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1,441%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -288.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Laboratorium strategii marketingowych 360 wyniosły 233 038 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7102 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,281%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 233 038 zł w 2022 roku
• 153 717 zł w 2021 roku
• 211 988 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3281% w 2022 roku
• 510% w 2021 roku
• 135% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Laboratorium strategii marketingowych 360 wykazała przychody na poziomie 952 844 zł.
Organizacja zarobiła -102 344 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -102 344 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Laboratorium strategii marketingowych 360 wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lenert Bartosz posiada 55 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Lenert Karolina posiada 45 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Największym udziałowcem od 28.05.2019 jest Lenert Bartosz kontrolujący 55% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.07.2017 do 28.05.2019 był Lenert Bartosz kontrolując 40% udziałów.