Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (73.12.A)


Podsumowanie

organizacji
49
całkowite przychody
5,3 mld
przeciętny przychód
2,7 mln
przeciętny zysk
90 tys.

Rozmiar branży

W branży jest 49 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 5,34 mld zł.
Liczba organizacji w branży spada średnio o około 2 firmy rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 61,97 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 1.0%.

Rozkład geograficzny



Przychody

10% największych firm w branży generuje powyżej 465 mln zł przychodu.
20% firm w branży generuje powyżej 118 mln zł przychodu.
50% firm w branży generuje powyżej 2,72 mln zł przychodu.
90% firm w branży generuje powyżej 81 tys. zł przychodu.
Przychód przeciętnej firmy w branży w 2023 roku wyniósł 2,72 mln zł.
Od 2017 roku przeciętny przychód malał średnio o 257 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi -7.22 %.

Zyski

10% największych firm w branży generuje powyżej 11,62 mln zł zysku.
20% firm w branży generuje powyżej 1,82 mln zł zysku.
50% firm w branży generuje powyżej 90 tys. zł zysku.
90% firm w branży generuje powyżej -126 tys. zł zysku.
Zysk netto przeciętnej firmy w branży w 2023 roku wyniósł 90 tys. zł.
Od 2017 roku przeciętny zysk netto rósł średnio o 9 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 15.89 %.

Wycena

10% największych firm w branży jest warta powyżej 401 mln zł.
20% firm w branży jest warta powyżej 86,97 mln zł.
50% firm w branży jest warta powyżej 4,62 mln zł.
90% firm w branży jest warta powyżej 169 tys. zł.
Wartość przeciętnej firmy w branży w 2023 roku wyniosła 4,62 mln zł.
Od 2017 roku przeciętna wartość rosła średnio o 189 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 4.79 %.