Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji (73.12.A)


Podsumowanie

organizacji
55
całkowite przychody
6,4 mld
przeciętny przychód
2,6 mln
przeciętny zysk
87 tys.
Opis: Działalność związana z pośrednictwem w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w ...
W skrócie
  • Pośrednictwo w sprzedaży czasu reklamowego w radio i telewizji
  • Zarządzanie przestrzenią reklamową
  • Usługi dla firm i organizacji
  • Dostosowanie oferty do potrzeb klientów
  • Wykluczenie PR i bezpośrednich sprzedaży właścicieli

Rozmiar branży

W branży jest 55 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 6,37 mld zł.
Liczba organizacji w branży spada średnio o około 1 firma rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 267 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 4.0%.

Rozkład geograficzny


Największe firmy

W ostatnim roku (2022) największe przychody generowały:
Starcom
Essencemediacom Poland
Pgp Hub
W poprzednim roku (2021) największe przychody generowały:
Starcom
Essencemediacom Poland
Pgp Hub

Przychody

10% największych firm w branży generuje powyżej 473 mln zł przychodu.
20% firm w branży generuje powyżej 118 mln zł przychodu.
50% firm w branży generuje powyżej 2,63 mln zł przychodu.
90% firm w branży generuje powyżej 85 tys. zł przychodu.
Przychód przeciętnej firmy w branży w 2023 roku wyniósł 2,63 mln zł.
Od 2017 roku przeciętny przychód malał średnio o 224 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi -6.65 %.

Zyski

10% największych firm w branży generuje powyżej 8,12 mln zł zysku.
20% firm w branży generuje powyżej 1,82 mln zł zysku.
50% firm w branży generuje powyżej 87 tys. zł zysku.
90% firm w branży generuje powyżej -109 tys. zł zysku.
Zysk netto przeciętnej firmy w branży w 2023 roku wyniósł 87 tys. zł.
Od 2017 roku przeciętny zysk netto rósł średnio o 9 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 16.56 %.

Wycena

10% największych firm w branży jest warta powyżej 440 mln zł.
20% firm w branży jest warta powyżej 86,97 mln zł.
50% firm w branży jest warta powyżej 3,9 mln zł.
90% firm w branży jest warta powyżej 187 tys. zł.
Wartość przeciętnej firmy w branży w 2023 roku wyniosła 3,9 mln zł.
Od 2017 roku przeciętna wartość rosła średnio o 108 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 3.08 %.