TERENY WENY AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000741401
NIP
8992848110
REGON
380839449

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
12 tys.
zysk
-2 tys.
wartość firmy
10 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
BARDZKA, 60
Kod pocztowy
50-517
Rejestracja
2018-07-24
Rozpoczęcie działalności
2018-07-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tereny weny agencja reklamowa osiągnęła 12 017 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9241 zł. Pozostałe przychody to 2776 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 452 zł.
Strata netto wyniosła 2211 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 017 zł w 2022 roku.
• 16 410 zł w 2021 roku.
• 1080 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2211 zł w 2022 roku.
• 4328 zł w 2021 roku.
• -831 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tereny weny agencja reklamowa wynosi 10 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 30 042 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2624 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 498 zł w 2022 roku.
• 32 395 zł w 2021 roku.
• 1619 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tereny weny agencja reklamowa wyniosła 4223 zł.
a
ktywa trwałe to 800 zł.
a
ktywa obrotowe to 3423 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4223 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3315 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 908 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4223 zł w 2022 roku.
• 7700 zł w 2021 roku.
• 1668 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -67%.
Marża operacyjna wyniosła -51%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tereny weny agencja reklamowa wyniosły 908 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4223 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 908 zł w 2022 roku
• 2173 zł w 2021 roku
• 470 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
• 28% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tereny weny agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 12 017 zł.
Organizacja zarobiła -1961 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 250 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2211 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 63 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 250 zł w 2022 roku
• 538 zł w 2021 roku
• 76 zł w 2020 roku

Organizacja Tereny weny agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 51% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szafran Dziewięcka Justyna posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Cichocki Krzysztof posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.