Organizacja Tereny weny agencja reklamowa osiągnęła 12 017 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9241 zł. Pozostałe przychody to 2776 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 452 zł.
Strata netto wyniosła 2211 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 017 zł w 2022 roku.
• 16 410 zł w 2021 roku.
• 1080 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2211 zł w 2022 roku.
• 4328 zł w 2021 roku.
• -831 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tereny weny agencja reklamowa wynosi 10 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 30 042 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2624 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 498 zł w 2022 roku.
• 32 395 zł w 2021 roku.
• 1619 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tereny weny agencja reklamowa wyniosła 4223 zł.
a
ktywa trwałe to 800 zł.
a
ktywa obrotowe to 3423 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4223 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3315 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 908 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4223 zł w 2022 roku.
• 7700 zł w 2021 roku.
• 1668 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -67%.
Marża operacyjna wyniosła -51%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tereny weny agencja reklamowa wyniosły 908 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4223 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 908 zł w 2022 roku
• 2173 zł w 2021 roku
• 470 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
• 28% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tereny weny agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 12 017 zł.
Organizacja zarobiła -1961 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 250 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2211 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 63 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 250 zł w 2022 roku
• 538 zł w 2021 roku
• 76 zł w 2020 roku