OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000073447
NIP
7540335216
REGON
000616882

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
6 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
30,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
327 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
23,6 mln
Info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
OPOLE
Adres
RODZIEWICZÓWNY, 1
Kod pocztowy
45-348
Rejestracja
2001-12-17
Rozpoczęcie działalności
1976-01-01
Kapitał zakładowy
2300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI MOGĄ BYĆ SKŁADANE: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PRZEZ: A) PREZESA ZARZĄDU LUB PROKURENTA SAMOISTNEGO, SAMODZIELNIE - W SYTUACJI, GDY OŚWIADCZENIE SKUTKUJE ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM WZGLĘDNIE MOŻE SPOWODOWAĆ POWSTANIE ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 1.000.000,00 PLN (JEDEN MILION ZŁOTYCH), B) PREZESA ZARZĄDU I PROKURENTA SAMOISTNEGO, ŁĄCZNIE - W SYTUACJI, GDY OŚWIADCZENIE SKUTKUJE ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM WZGLĘDNIE MOŻE SPOWODOWAĆ POWSTANIE ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 1.000.000,00 PLN (JEDN MILION ZŁOTYCH), JEDNAK NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 1.500.000,00 PLN (JEDNEGO MILIONA PIĘCIUSET TYSIĘCY ZŁOTYCH), C) PREZESA ZARZĄDU I PROKURENTA SAMOISTNEGO ŁĄCZNIE ZA ZGODĄ RADY NADZORCZEJ - W SYTUACJI, GDY OŚWIADCZENIE SKUTKUJE ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM WZGLĘDNIE MOŻE SPOWODOWAĆ POWSTANIE ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 1.500.000,00 PLN (JEDNEGO MILIONA PIĘCIUSET TYSIĘCY ZŁOTYCH). W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRZEZ: A) PREZESA ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU LUB PROKURENTA SAMOISTNEGO, SAMODZIELNIE - W SYTUACJI, GDY OŚWIADCZENIE SKUTKUJE ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM WZGLĘDNIE MOŻE SPOWODOWAĆ POWSTANIE ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 1.000.000,00 PLN (JEDEN MILION ZŁOTYCH), B) PREZESA ZARZĄDU (LUB CZŁONKA ZARZĄDU) I PROKURENTA SAMOISTNEGO ŁĄCZNIE - W SYTUACJI, GDY OŚWIADCZENIE SKUTKUJE ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM WZGLĘDNIE MOŻE SPOWODOWAĆ POWSTANIE ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 1.000.000,00 PLN (JEDEN MILION ZŁOTYCH), JEDNAK NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 1.500.000,00 PLN (JEDNEGO MILIONA PIĘCIUSET TYSIĘCY ZŁOTYCH), C) PREZESA ZARZĄDU (LUB CZŁONKA ZARZĄDU) I PROKURENTA SAMOISTNEGO ŁĄCZNIE ZA ZGODĄ RADY NADZORCZEJ - W SYTUACJI, GDY OŚWIADCZENIE SKUTKUJE ROZPORZĄDZENIEM PRAWEM WZGLĘDNIE MOŻE SPOWODOWAĆ POWSTANIE ZOBOWIĄZAŃ SPÓŁKI O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTĘ 1.500.000.00 PLN (JEDNEGO MILIONA PIĘCIUSET TYSIĘCY ZŁOTYCH).
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Transport drogowy towarów Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność agencji reklamowych Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność organizatorów turystyki Działalność agentów turystycznych Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność obiektów kulturalnych Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Zakładanie stolarki budowlanej Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Pozostałe zakwaterowanie Wykonywanie instalacji elektrycznych Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność pośredników turystycznych Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Pozostała działalność związana ze sportem Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Transport lotniczy pasażerski Pozostała działalność wydawnicza Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Pozostałe badania i analizy techniczne Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność portali internetowych Malowanie i szklenie Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Przygotowywanie i podawanie napojów Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Transport lotniczy towarów Pozostałe sprzątanie Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność w zakresie informacji turystycznej Tynkowanie Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność fotograficzna Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
Opis
  • Usługi przewozowe na terenie Opolszczyzny
  • Wynajem autokarów dla grup i imprez
  • Stacja kontroli pojazdów oraz myjnia samochodowa
  • Sprzedaż biletów i regulamin usług przewozowych
  • Sezonowe kursy na Jezioro oraz do pobliskich gmin

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Opolskie Komunikacji Samochodowej osiągnęła 30 862 745 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 30 778 565 zł. Pozostałe przychody to 84 180 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 30 451 166 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 327 398 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 976 689 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 862 745 zł w 2023 roku.
• 35 371 029 zł w 2022 roku.
• 25 081 886 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 145 478 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 327 398 zł w 2023 roku.
• 124 494 zł w 2022 roku.
• -1 668 401 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 463 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 1,27 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 147 527 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 462 568 zł w 2023 roku.
• 91 722 zł w 2022 roku.
• -1 837 339 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 302 108 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 266 125 zł w 2023 roku.
• 1 332 630 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 23 632 115 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 747 359 zł a 77 156 862 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 101 523 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 632 115 zł w 2023 roku.
• 25 580 470 zł w 2022 roku.
• 18 129 697 zł w 2021 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 2,82%. To oznacza, że firma ma szansę 2,82% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,82% w 2023 roku.
• 2,81% w 2022 roku.
• 2,83% w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 0,33%. To oznacza, że firma ma szansę 0,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,33% w 2023 roku.
• 0,36% w 2022 roku.
• 3,71% w 2021 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Opolskie Komunikacji Samochodowej charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2021 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 470 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 64 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,23 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 64 tys. zł a 1,23 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 14 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 470 tys. zł w 2023 roku.
• 562 tys. zł w 2022 roku.
• 229 tys. zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 64 tys. zł w 2023 roku.
• 14 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,23 mln zł w 2023 roku.
• 1,41 mln zł w 2022 roku.
• 1 mln zł w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 195 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Opolskie Komunikacji Samochodowej wyniosły 30 315 997 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 24% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 7654 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 195 612 zł w 2023 roku
• 7 007 383 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 20% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Opolskie Komunikacji Samochodowej wyniosła 5 961 754 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 147 079 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 814 675 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 961 754 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 2 329 812 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 631 942 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 460 088 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 961 754 zł w 2023 roku.
• 5 200 741 zł w 2022 roku.
• 5 725 246 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Opolskie Komunikacji Samochodowej wyniosły 3 631 942 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 961 754 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -436 263 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 631 942 zł w 2023 roku
• 3 198 327 zł w 2022 roku
• 3 847 327 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2023 roku
• 61% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Opolskie Komunikacji Samochodowej wykazała przychody na poziomie 30 862 745 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 470 800 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 143 402 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 327 398 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 30% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 895 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 143 402 zł w 2023 roku
• 54 310 zł w 2022 roku
• 209 411 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Opolskie Komunikacji Samochodowej wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.5%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ

Organizacja Numer KRS
1
0000039319
2
0001144756
3
0000067092
4
0000421667
5
0000216031
6
0000226030
7
0000881124
8
0001070325
9
0000449779
10
0000346959
11
0000573934
12
0001005688
13
0000061804
14
0000232677
15
0000381737
16
0000041089
17
0000054067
18
0000043400
19
0000727980
20
0000936367
21
0000266321
22
0000094098
23
0000608822
24
0000890642
25
0000209993
26
0000302235
27
0000545311
28
0000879851
29
0000109761
30
0000504217