WŁASNOŚĆ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Garwolinie (PKS Garwolin) jest firmą specjalizującą się w świadczeniu usług transportowych, w tym przewozu pasażerów oraz wynajmu autobusów. Oferuje szeroki wachlarz usług związanych z transportem publicznym, w tym rozkłady jazdy, bilety miesięczne oraz możliwość zakupu biletów online. PKS Garwolin wyróżnia się nowoczesnym podejściem do obsługi pasażerów, wprowadzając innowacyjne rozwiązania, takie jak możliwość przedłużania biletów miesięcznych przez internet, a także wygodne zakupy biletów przez aplikację e-podróżnik. Dodatkowo, firma dba o komfort swoich pasażerów, oferując WiFi i gniazdka 230V w swoich pojazdach. PKS Garwolin nie tylko obsługuje regularne połączenia, ale także angażuje się w usługi wynajmu autobusów oraz prowadzi stację kontroli pojazdów, co czyni ją wszechstronnym operatorem w regionie. Posiada również stację paliw oraz opcje wynajmu lokali, co zwiększa jej wszechstronność na rynku lokalnym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Garwolinie osiągnęła 30 351 115 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 351 012 zł. Pozostałe przychody to 103 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 528 182 zł.
Strata netto wyniosła 177 170 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 748 419 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 351 115 zł w 2024 roku.
• 29 558 674 zł w 2023 roku.
• 30 875 107 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -177 170 zł w 2024 roku.
• 303 305 zł w 2023 roku.
• 193 489 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wynosi -177 tys. zł.
EBITDA Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wynosi 624 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
8987 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -177 168 zł w
2024 roku.
• 329 431 zł w
2023 roku.
• 216 006 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
41 763 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 623 579 zł w
2024 roku.
• 908 967 zł w
2023 roku.
• 622 637 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wynosi 22 656 249 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 75 877 787 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 350 766 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 656 249 zł w 2024 roku.
• 23 474 054 zł w 2023 roku.
• 23 684 929 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wynosi 0,72%. To oznacza, że firma ma szansę 0,72% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,052% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,72% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Komunikacji Samochodowej W Garwolinie charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wyniosły 30 528 180
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wyniosła 5 650 339 zł.
a
ktywa trwałe to 2 721 424 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 928 915 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 650 339 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 229 563 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 420 775 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 341 384 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 650 339 zł w 2024 roku.
• 5 862 058 zł w 2023 roku.
• 5 019 452 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wyniosły 2 420 775 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 650 339 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 94 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 420 775 zł w 2024 roku
• 2 455 325 zł w 2023 roku
• 1 916 025 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2024 roku
• 42% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wykazała przychody na poziomie 30 351 115 zł.
Organizacja zarobiła -177 170 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -177 170 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -359 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Garwolinie wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Powiat Garwoliński
posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.09.2016 jest
Powiat Garwoliński
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.03.2009 do 01.09.2016:
• Skarb Państwa (0% udziałów)
• Powiat Garwoliński (0% udziałów)
W okresie od 29.08.2001 do 03.03.2009 najwięcej udziałów posiadała Skarb Państwa. Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GARWOLINIE