SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI MOGĄ BYĆ SKŁADANE: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PRZEZ PREZESA ZARZĄDU LUB PROKURENTA SAMOISTNEGO SAMODZIELNIE; 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB PROKURENTA ŁĄCZNEGO WRAZ Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU; LUB PRZEZ DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNYCH W RAMACH PROKURY ŁĄCZNEJ, PRZEZ PROKURENTA SAMOISTNEGO
Organizacja Opolskie Komunikacji Samochodowej osiągnęła 32 391 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 336 409 zł. Pozostałe przychody to 54 778 zł.
Całkowite koszty wyniosły 32 559 459 zł.
Strata netto wyniosła 223 049 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 528 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 391 188 zł w 2024 roku.
• 30 862 745 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -550 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -223 049 zł w 2024 roku.
• 327 398 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi -117 tys. zł.
EBITDA Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 1,27 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
579 808 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -117 240 zł w
2024 roku.
• 462 568 zł w
2023 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
7797 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 273 922 zł w
2024 roku.
• 1 266 125 zł w
2023 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 23 174 197 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 80 977 969 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -457 918 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 174 197 zł w 2024 roku.
• 23 632 115 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Opolskie Komunikacji Samochodowej wynosi 0,94%. To oznacza, że firma ma szansę 0,94% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,702% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,94% w 2024 roku.
• 0,24% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Opolskie Komunikacji Samochodowej charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 698 217
zł.
Koszty operacyjne Opolskie Komunikacji Samochodowej wyniosły 32 453 650
zł.
Wynagrodzenia stanowią 24%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
502 605 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 698 217 zł w 2024 roku
• 7 195 612 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
24% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Opolskie Komunikacji Samochodowej wyniosła 6 293 720 zł.
a
ktywa trwałe to 2 482 666 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 811 054 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 293 720 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 106 762 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 186 958 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 331 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 293 720 zł w 2024 roku.
• 5 961 754 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Opolskie Komunikacji Samochodowej wyniosły 4 186 958 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 293 720 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 555 016 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 186 958 zł w 2024 roku
• 3 631 942 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2024 roku
• 61% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Opolskie Komunikacji Samochodowej wykazała przychody na poziomie 32 391 188 zł.
Organizacja zarobiła -199 100 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 949 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -223 049 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -119 453 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 949 zł w 2024 roku
• 143 402 zł w 2023 roku
Organizacja Opolskie Komunikacji Samochodowej wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wójcik Ryszard
posiada 45466 udziałów, które stanowią 98.8% firmy.
Podobne organizacje do
OPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ