Organizacja Uts reklama i marketing osiągnęła 1 519 239 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 519 239 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 341 719 zł.
Zysk netto wyniósł 177 520 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 117 628 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 519 239 zł w 2022 roku.
• 1 297 610 zł w 2021 roku.
• 959 409 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 668 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 177 520 zł w 2022 roku.
• 163 759 zł w 2021 roku.
• 115 049 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Uts reklama i marketing wynosi 2 606 801 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
883 894 zł a 4 714 102 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 259 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 606 801 zł w 2022 roku.
• 2 270 862 zł w 2021 roku.
• 1 727 737 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Uts reklama i marketing wyniosła 2 426 842 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 426 842 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 426 842 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 178 525 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 248 317 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 115 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 426 842 zł w 2022 roku.
• 2 299 151 zł w 2021 roku.
• 2 224 023 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Uts reklama i marketing wyniosły 1 248 317 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 426 842 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 764 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 248 317 zł w 2022 roku
• 1 298 145 zł w 2021 roku
• 1 386 776 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Uts reklama i marketing wykazała przychody na poziomie 1 519 239 zł.
Organizacja zarobiła 195 125 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 605 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 177 520 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 726 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 605 zł w 2022 roku
• 16 274 zł w 2021 roku
• 10 903 zł w 2020 roku
Organizacja Uts reklama i marketing wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.