UTS MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000241899
NIP
5262879941
REGON
140193230

Podsumowanie

aktywa
466 tys.
przychód
25 tys.
zysk
-7 tys.
wartość firmy
34 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 37
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2005-10-06
Rozpoczęcie działalności
2005-07-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Uts media group osiągnęła 25 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 673 zł.
Strata netto wyniosła 6673 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -15 400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 000 zł w 2022 roku.
• 6000 zł w 2021 roku.
• 10 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6673 zł w 2022 roku.
• -23 475 zł w 2021 roku.
• -20 409 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Uts media group wynosi 34 092 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 92 933 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -41 368 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 092 zł w 2022 roku.
• 26 429 zł w 2021 roku.
• 46 702 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Uts media group wyniosła 465 647 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 141 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 324 147 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 465 647 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 23 233 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 442 414 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -17 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 465 647 zł w 2022 roku.
• 440 199 zł w 2021 roku.
• 476 330 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -29%.
Marża operacyjna wyniosła -27%.
Marża netto wyniosła -27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Uts media group wyniosły 442 414 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 465 647 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 947 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 442 414 zł w 2022 roku
• 410 293 zł w 2021 roku
• 422 949 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 89% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Uts media group wykazała przychody na poziomie 25 000 zł.
Organizacja zarobiła -6673 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6673 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -228 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Uts media group wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bachurska Nina posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 03.11.2009 jest Bachurska Nina kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.10.2005 do 03.11.2009 była Bachurska Nina kontrolująca 100% udziałów.