NES MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000207468
NIP
5213294844
REGON
015749858

Podsumowanie

aktywa
2,4 mln
przychód
2 mln
zysk
53 tys.
wartość firmy
3,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
BERNARDYŃSKA, 16A
Kod pocztowy
02-904
Rejestracja
2004-05-18
Rozpoczęcie działalności
2004-07-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONEK ZARZADU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Nes marketing osiągnęła 2 000 675 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 000 675 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 947 732 zł.
Zysk netto wyniósł 52 943 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -397 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 000 675 zł w 2023 roku.
• 1 728 781 zł w 2022 roku.
• 2 146 987 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 42 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 52 943 zł w 2023 roku.
• 66 448 zł w 2022 roku.
• 32 868 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nes marketing wynosi 3 085 038 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 529 429 zł a 8 210 574 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -209 524 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 085 038 zł w 2023 roku.
• 2 918 087 zł w 2022 roku.
• 3 012 736 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Nes marketing wyniosła 2 412 457 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 412 457 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 412 457 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 052 643 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 359 813 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -118 083 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 412 457 zł w 2023 roku.
• 2 372 216 zł w 2022 roku.
• 2 321 144 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Nes marketing wyniosły 359 813 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 412 457 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -144 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 359 813 zł w 2023 roku
• 372 515 zł w 2022 roku
• 387 891 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Nes marketing wykazała przychody na poziomie 2 000 675 zł.
Organizacja zarobiła 91 620 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 38 677 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 52 943 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 42% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6446 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 38 677 zł w 2023 roku
• 20 702 zł w 2022 roku
• 34 769 zł w 2021 roku

Organizacja Nes marketing wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kramek Renata posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 11.02.2008 jest Kramek Renata kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.05.2004 do 11.02.2008:
• Kramek Renata (50% udziałów)
• Patynowski Ireneusz (50% udziałów)