Produkcja materiałów POSM i kampanii komunikacyjnych
Współpraca z globalnymi markami
Brand Backup jest dynamiczną organizacją zajmującą się wsparciem projektów marketingowych i trade marketingowych. Zespół specjalistów oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania 2D i 3D, kreatywnych koncepcji, projektowania materiałów POSM, aktywacji konsumenckich oraz kampanii komunikacyjnych. Misją Brand Backup jest pomoc klientom w osiąganiu ich celów zawodowych, dzięki czemu mogą oni realizować swoje ambicje na wyższym poziomie. Wszystkie projekty tworzone są z dbałością o najwyższą jakość oraz elastyczność, co pozwala na szybkie dostosowanie się do potrzeb rynku oraz klientów. Organizacja współpracuje z wieloma renomowanymi markami na całym świecie, co potwierdza ich umiejętności oraz doświadczenie. Brand Backup wyróżnia się efektywnym działaniem, eliminując zbędną biurokrację i koncentrując się na rezultatach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand Backup osiągnęła 1 782 085 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 779 280 zł. Pozostałe przychody to 2805 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 360 597 zł.
Zysk netto wyniósł 418 683 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 782 085 zł w 2024 roku.
• 1 567 052 zł w 2023 roku.
• 872 533 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 60 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 418 683 zł w 2024 roku.
• 342 391 zł w 2023 roku.
• 132 600 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Backup wynosi 3 480 467 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
617 679 zł a 5 861 561 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 319 242 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 480 467 zł w 2024 roku.
• 2 910 846 zł w 2023 roku.
• 1 517 966 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Backup wynosi 3,08%. To oznacza, że firma ma szansę 3,08% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,08% w 2024 roku.
• 3,09% w 2023 roku.
• 3,09% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Backup wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Backup charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Backup wynosi 119 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 53 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 276 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 53 tys. zł a 276 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
11 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 119 tys. zł w 2024 roku.
• 97 tys. zł w 2023 roku.
• 64 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 53 tys. zł w 2024 roku.
• 47 tys. zł w 2023 roku.
• 22 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 276 tys. zł w 2024 roku.
• 215 tys. zł w 2023 roku.
• 168 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 863 027
zł.
Koszty operacyjne Brand Backup wyniosły 1 356 112
zł.
Wynagrodzenia stanowią 64%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-22 932 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 863 027 zł w 2024 roku
• 794 988 zł w 2023 roku
• 386 830 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
64% w 2024 roku
•
67% w 2023 roku
•
53% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand Backup wyniosła 1 299 048 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 36 174 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 262 873 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 299 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 823 572 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 475 476 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 299 048 zł w 2024 roku.
• 1 150 833 zł w 2023 roku.
• 950 489 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand Backup wyniosły 475 476 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 299 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 475 476 zł w 2024 roku
• 488 723 zł w 2023 roku
• 409 317 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 42% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand Backup wykazała przychody na poziomie 1 782 085 zł.
Organizacja zarobiła 418 683 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 418 683 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1298 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 35 061 zł w 2023 roku
• 13 694 zł w 2022 roku