Produkcja materiałów POSM i kampanii komunikacyjnych
Współpraca z globalnymi markami
Brand Backup jest dynamiczną organizacją zajmującą się wsparciem projektów marketingowych i trade marketingowych. Zespół specjalistów oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie projektowania 2D i 3D, kreatywnych koncepcji, projektowania materiałów POSM, aktywacji konsumenckich oraz kampanii komunikacyjnych. Misją Brand Backup jest pomoc klientom w osiąganiu ich celów zawodowych, dzięki czemu mogą oni realizować swoje ambicje na wyższym poziomie. Wszystkie projekty tworzone są z dbałością o najwyższą jakość oraz elastyczność, co pozwala na szybkie dostosowanie się do potrzeb rynku oraz klientów. Organizacja współpracuje z wieloma renomowanymi markami na całym świecie, co potwierdza ich umiejętności oraz doświadczenie. Brand Backup wyróżnia się efektywnym działaniem, eliminując zbędną biurokrację i koncentrując się na rezultatach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand backup osiągnęła 1 782 085 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 779 280 zł. Pozostałe przychody to 2805 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 360 597 zł.
Zysk netto wyniósł 418 683 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 782 085 zł w 2024 roku.
• 1 567 052 zł w 2023 roku.
• 872 533 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 60 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 418 683 zł w 2024 roku.
• 342 391 zł w 2023 roku.
• 132 600 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand backup wynosi 3 480 467 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
617 679 zł a 5 861 561 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 319 242 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 480 467 zł w 2024 roku.
• 2 910 846 zł w 2023 roku.
• 1 517 966 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand backup wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 863 027
zł.
Koszty operacyjne Brand backup wyniosły 1 356 112
zł.
Wynagrodzenia stanowią 64%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-22 932 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 863 027 zł w 2024 roku
• 794 988 zł w 2023 roku
• 386 830 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
64% w 2024 roku
•
67% w 2023 roku
•
53% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand backup wyniosła 1 299 048 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 36 174 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 262 873 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 299 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 823 572 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 475 476 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 299 048 zł w 2024 roku.
• 1 150 833 zł w 2023 roku.
• 950 489 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand backup wyniosły 475 476 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 299 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 475 476 zł w 2024 roku
• 488 723 zł w 2023 roku
• 409 317 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 42% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand backup wykazała przychody na poziomie 1 782 085 zł.
Organizacja zarobiła 418 683 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 418 683 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1298 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 35 061 zł w 2023 roku
• 13 694 zł w 2022 roku