BRAND DISTRIBUTION COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA KRS
0000452016
NIP
9662088056
REGON
200766380

Podsumowanie

aktywa
19,6 mln
przychód
105,5 mln
zysk
-1,1 mln
wartość firmy
71,5 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. ŚWIĘTEGO ROCHA, 8
Kod pocztowy
15-879
Rejestracja
2013-02-22
Rozpoczęcie działalności
2013-02-28
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Strona www
www.bdc.bdgroup.eu
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Działalność związana z oprogramowaniem Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność portali internetowych Działalność pozostałych agencji transportowych Działalność agencji reklamowych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Pozostałe formy udzielania kredytów Transport drogowy towarów Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Pozostałe badania i analizy techniczne Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Działalność taksówek osobowych Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków Pozostałe zakwaterowanie Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Badanie rynku i opinii publicznej Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność fotograficzna Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution company osiągnęła 105 454 747 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 105 331 979 zł. Pozostałe przychody to 122 767 zł.
Całkowite koszty wyniosły 106 378 328 zł.
Strata netto wyniosła 1 046 349 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -7 386 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 105 454 747 zł w 2020 roku.
• 136 429 581 zł w 2019 roku.
• 120 228 611 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 963 384 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 046 349 zł w 2020 roku.
• -1 183 474 zł w 2019 roku.
• -2 973 117 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution company wynosi 71 463 031 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 263 636 867 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5 760 805 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 463 031 zł w 2020 roku.
• 92 897 682 zł w 2019 roku.
• 82 984 641 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution company wyniosła 19 572 156 zł.
a
ktywa trwałe to 300 322 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 271 835 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 572 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 546 489 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 025 668 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -5 133 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 572 156 zł w 2020 roku.
• 24 733 483 zł w 2019 roku.
• 29 840 098 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -68%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution company wyniosły 18 025 668 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 572 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 019 060 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 025 668 zł w 2020 roku
• 22 140 645 zł w 2019 roku
• 26 063 787 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2020 roku
• 90% w 2019 roku
• 87% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution company wykazała przychody na poziomie 105 454 747 zł.
Organizacja zarobiła 346 650 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 392 999 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 046 349 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 402% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 350 261 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 392 999 zł w 2020 roku
• 305 676 zł w 2019 roku
• 692 476 zł w 2018 roku

Organizacja Brand distribution company wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki