BRAND DISTRIBUTION COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA KRS
0000452016
NIP
9662088056
REGON
200766380

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
19,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
105,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-1,1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
71,5 mln
Info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. ŚWIĘTEGO ROCHA, 8
Kod pocztowy
15-879
Rejestracja
2013-02-22
Rozpoczęcie działalności
2013-02-28
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Email
contact@bdgroup.eu
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Pozostałe formy udzielania kredytów Działalność taksówek osobowych Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków Działalność agencji reklamowych Działalność portali internetowych Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Pozostałe badania i analizy techniczne Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Transport drogowy towarów Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Działalność fotograficzna Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Badanie rynku i opinii publicznej Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność związana z oprogramowaniem Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Pozostałe zakwaterowanie Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność pozostałych agencji transportowych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand Distribution Company osiągnęła 105 454 747 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 105 331 979 zł. Pozostałe przychody to 122 767 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 106 378 328 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 1 046 349 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -7 386 932 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 105 454 747 zł w 2020 roku.
• 136 429 581 zł w 2019 roku.
• 120 228 611 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 963 384 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 046 349 zł w 2020 roku.
• -1 183 474 zł w 2019 roku.
• -2 973 117 zł w 2018 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Brand Distribution Company wynosi 1,66 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Brand Distribution Company wynosi 1,85 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 1 120 809 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 659 101 zł w 2020 roku.
• 34 824 zł w 2019 roku.
• 3 900 719 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 1 153 321 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 854 794 zł w 2020 roku.
• 263 588 zł w 2019 roku.
• 4 161 435 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brand Distribution Company wynosi 71 463 031 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 263 636 867 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5 760 805 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 463 031 zł w 2020 roku.
• 92 897 682 zł w 2019 roku.
• 82 984 641 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Distribution Company wynosi 1,47%. To oznacza, że firma ma szansę 1,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,392% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,47% w 2020 roku.
• 1,25% w 2019 roku.
• 2,25% w 2018 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Brand Distribution Company charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2018 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 813 786 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Brand Distribution Company wyniosły 103 672 878 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 1% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -212 956 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 813 786 zł w 2020 roku
• 1 357 831 zł w 2019 roku
• 1 239 698 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 1% w 2020 roku
• 1% w 2019 roku
• 1% w 2018 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brand Distribution Company wyniosła 19 572 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 300 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 19 271 835 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 572 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 546 489 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 025 668 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -5 133 971 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 572 156 zł w 2020 roku.
• 24 733 483 zł w 2019 roku.
• 29 840 098 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -68%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brand Distribution Company wyniosły 18 025 668 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 572 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4 019 060 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 025 668 zł w 2020 roku
• 22 140 645 zł w 2019 roku
• 26 063 787 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2020 roku
• 90% w 2019 roku
• 87% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand Distribution Company wykazała przychody na poziomie 105 454 747 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 346 650 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 392 999 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 046 349 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 402% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 350 261 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 392 999 zł w 2020 roku
• 305 676 zł w 2019 roku
• 692 476 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand Distribution Company wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki