BRAND DISTRIBUTION COMPANY II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA KRS
0000481031
NIP
5423233783
REGON
200813033

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
1,3 mln
zysk
58 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI, 18
Kod pocztowy
02-653
Rejestracja
2013-10-14
Rozpoczęcie działalności
2013-10-15
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Strona www
www.bdi.bdgroup.eu
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ PROWADZENIA JEJ SPRAW UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST BRAND DISTRIBUTION COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność związana z oprogramowaniem Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność agencji reklamowych Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Transport drogowy towarów Działalność portali internetowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostałe zakwaterowanie Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność pozostałych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Działalność taksówek osobowych Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Działalność fotograficzna Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Badanie rynku i opinii publicznej Pozostałe badania i analizy techniczne Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Pozostałe formy udzielania kredytów Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution company ii osiągnęła 1 276 133 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 276 133 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 217 899 zł.
Zysk netto wyniósł 58 235 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 252 424 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 276 133 zł w 2020 roku.
• 504 900 zł w 2019 roku.
• 3 940 505 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 58 235 zł w 2020 roku.
• -140 690 zł w 2019 roku.
• 119 570 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution company ii wynosi 1 083 695 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 190 334 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 152 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 083 695 zł w 2020 roku.
• 336 600 zł w 2019 roku.
• 3 105 283 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution company ii wyniosła 1 178 501 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 178 501 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 178 501 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -205 321 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 383 822 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 364 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 178 501 zł w 2020 roku.
• 32 189 zł w 2019 roku.
• 461 951 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution company ii wyniosły 1 383 822 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 178 501 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 352 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 383 822 zł w 2020 roku
• 295 745 zł w 2019 roku
• 584 817 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 90.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2020 roku
• 919% w 2019 roku
• 127% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution company ii wykazała przychody na poziomie 1 276 133 zł.
Organizacja zarobiła 58 235 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 58 235 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5512 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 24 827 zł w 2018 roku

Organizacja Brand distribution company ii wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki