MOTOR TRADE COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ KRS
0000369428
NIP
6312621991
REGON
241767545

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
0
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-821
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
0
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
KUJAWSKA, 34
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2010-11-03
Rozpoczęcie działalności
2010-11-02
Kapitał zakładowy
12800000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO JEJ REPREZENTOWANIA W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI SKUTKUJĄCE ZACIĄGNIĘCIEM ZOBOWIĄZAŃ LUB POWSTANIEM WIERZYTELNOŚCI W WYSOKOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ 1/20 (JEDNA DWUDZIESTA) ZAREJESTROWANEGO KAPITAŁU ZAKŁADOWEGO, W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU OŚWIADCZENIA WOLI SKUTKUJĄCEGO ZACIĄGNIĘCIEM ZOBOWIĄZAŃ LUB POWSTANIEM WIERZYTELNOŚCI O WYŻSZEJ WARTOŚCI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Postępowanie upadłościowe
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Produkcja samochodów osobowych Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Przeładunek towarów w portach morskich Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Leasing finansowy Działalność pośredników turystycznych Działalność agentów turystycznych Produkcja motocykli Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW Roboty związane z budową mostów i tuneli Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Roboty związane z budową dróg i autostrad Tynkowanie Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Transport drogowy towarów Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Pozostałe formy udzielania kredytów Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozyskiwanie drewna Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Ruchome placówki gastronomiczne Pozostała działalność pocztowa i kurierska Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Działalność związana z pakowaniem Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność organizatorów turystyki Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Przygotowanie terenu pod budowę Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej Naprawa i konserwacja maszyn Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Działalność w zakresie architektury Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność agencji reklamowych Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Pozostałe badania i analizy techniczne Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Pozostałe sprzątanie Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Produkcja papieru i tektury Produkcja pozostałych wyrobów z gumy Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Wykonywanie instalacji elektrycznych Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Produkcja autobusów Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Zakładanie stolarki budowlanej Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 821 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 821 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -655 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 13 zł w 2021 roku.
• 1082 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7655 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -821 zł w 2022 roku.
• -356 zł w 2021 roku.
• 293 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 436 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 9 zł w 2021 roku.
• 1895 zł w 2020 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 59,8%. To oznacza, że firma ma szansę 59,8% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 11,94% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 59,8% w 2022 roku.
• 59,8% w 2021 roku.
• 59,8% w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 24,9%. To oznacza, że firma ma szansę 24,9% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 2,820% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 24,9% w 2022 roku.
• 79,9% w 2021 roku.
• 81,9% w 2020 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2020 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 tys. zł w 2021 roku.
• 0 tys. zł w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 821 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -465 237 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 2 288 834 zł w 2021 roku.
• 2 289 190 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 413 755 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 7 068 413 zł w 2021 roku
• 7 068 413 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 309% w 2021 roku
• 309% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wykazała przychody na poziomie 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -821 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -821 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Motor Trade Company W Upadłości Likwidacyjnej wykazała zysk netto większy niż 28% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki