Badania i inspekcje sprzętu sportowego oraz zabawek
Promocja prośrodowiskowych inicjatyw
Wsparcie marketingowe dla rodzimych przedsiębiorców
Wydawanie certyfikatów na podstawie norm ISO
Europejskie Centrum Jakości i Promocji, znane jako ECJiP, specjalizuje się w wspieraniu przedsiębiorstw w dążeniu do podnoszenia jakości ich produktów oraz usług. Jako organizacja akredytowana przez Unię Europejską, ECJiP ma na celu zwiększenie konkurencyjności rodzimych firm na rynkach krajowych oraz europejskich. Centrum prowadzi kompleksową certyfikację wyrobów, co obejmuje między innymi sprzęt sportowy, place zabaw oraz meble. Certyfikacja odbywa się na podstawie rygorystycznych norm, w tym norm ISO, co pomaga w zapewnieniu wysokiej jakości i bezpieczeństwa produktów. W ramach swoich działaniach, ECJiP promuje również zasady proekologiczne, przyznając certyfikaty związane z ekologicznymi aspektami produkcji i bezpieczeństwem człowieka. Organizacja aktywnie zaangażowana jest w badania i inspekcje, które stanowią podstawę do wydawania certyfikatów, co wpływa na wzmocnienie zaufania wśród konsumentów oraz promowanie dobrego wizerunku przedsiębiorstw. ECJiP dostarcza także narzędzi do skutecznego zarządzania marketingowego, wspierając rodzimych producentów w umacnianiu ich pozycji na rynku. W ostatnich latach ceniona jest także działalność Centrum w zakresie zapewniania bezpieczeństwa urządzeń rekreacyjnych dla dzieci, co potwierdza zaangażowanie ECJiP w kwestie zdrowia i bezpieczeństwa publicznego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Europejskie centrum jakości i promocji osiągnęła 1 326 303 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 326 253 zł. Pozostałe przychody to 50 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 841 289 zł.
Strata netto wyniosła 515 035 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 326 303 zł w 2024 roku.
• 1 253 303 zł w 2024 roku.
• 1 253 303 zł w 2024 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -78 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -515 035 zł w 2024 roku.
• -563 948 zł w 2024 roku.
• -563 948 zł w 2024 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Europejskie centrum jakości i promocji wynosi -515 tys. zł.
EBITDA Europejskie centrum jakości i promocji wynosi -175 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
78 424 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -515 085 zł w
2024 roku.
• -563 998 zł w
2024 roku.
• -563 998 zł w
2024 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
30 860 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -174 758 zł w
2024 roku.
• -223 671 zł w
2024 roku.
• -223 671 zł w
2024 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Europejskie centrum jakości i promocji wynosi 884 202 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 315 758 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -11 166 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 884 202 zł w 2024 roku.
• 835 535 zł w 2024 roku.
• 835 535 zł w 2024 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Europejskie centrum jakości i promocji wynosi 2,39%. To oznacza, że firma ma szansę 2,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,275% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,39% w 2024 roku.
• 2,56% w 2024 roku.
• 2,56% w 2024 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 430 960
zł.
Koszty operacyjne Europejskie centrum jakości i promocji wyniosły 1 841 338
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
37 948 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 430 960 zł w 2024 roku
• 430 960 zł w 2024 roku
• 430 960 zł w 2024 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2024 roku
•
24% w 2024 roku
•
24% w 2024 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Europejskie centrum jakości i promocji wyniosła 4 321 937 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 321 937 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 321 937 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 082 707 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 404 644 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 421 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 321 937 zł w 2024 roku.
• 4 397 184 zł w 2024 roku.
• 4 397 184 zł w 2024 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła -39%.
Marża netto wyniosła -39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Europejskie centrum jakości i promocji wyniosły 5 404 644 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 321 937 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 562 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 404 644 zł w 2024 roku
• 5 528 804 zł w 2024 roku
• 5 528 804 zł w 2024 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2024 roku
• 126% w 2024 roku
• 126% w 2024 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Europejskie centrum jakości i promocji wykazała przychody na poziomie 1 326 303 zł.
Organizacja zarobiła -515 035 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -515 035 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2024 roku
Organizacja Europejskie centrum jakości i promocji wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.