APP MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000525106
NIP
8971801681
REGON
022504841

Podsumowanie

aktywa
6,3 mln
przychód
230 tys.
zysk
92 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
PIŁSUDSKIEGO, 95
Kod pocztowy
50-016
Rejestracja
2014-09-25
Rozpoczęcie działalności
2014-09-25
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja App media osiągnęła 230 417 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 66 000 zł. Pozostałe przychody to 164 417 zł.
Całkowite koszty wyniosły -26 389 zł.
Zysk netto wyniósł 92 389 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 16 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 230 417 zł w 2022 roku.
• 2 542 844 zł w 2021 roku.
• 60 214 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 56 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 92 389 zł w 2022 roku.
• 2 413 797 zł w 2021 roku.
• -150 498 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji App media wynosi 1 787 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 345 626 zł a 6 744 909 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 283 207 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 787 840 zł w 2022 roku.
• 12 545 796 zł w 2021 roku.
• 40 143 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów App media wyniosła 6 266 145 zł.
a
ktywa trwałe to 1 522 543 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 743 602 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 266 145 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 686 227 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 579 918 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 989 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 266 145 zł w 2022 roku.
• 6 100 859 zł w 2021 roku.
• 5 931 859 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania App media wyniosły 4 579 918 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 266 145 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 616 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 579 918 zł w 2022 roku
• 4 507 021 zł w 2021 roku
• 6 751 818 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 32.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
• 114% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja App media wykazała przychody na poziomie 230 417 zł.
Organizacja zarobiła 92 389 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 92 389 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja App media wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki