MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000206823
NIP
9661383505
REGON
050829410

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
8,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
23,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-502 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
19,2 mln
Info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. KRÓLA ZYGMUNTA AUGUSTA, 24
Kod pocztowy
15-136
Rejestracja
2004-05-12
Rozpoczęcie działalności
1999-06-02
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@media.net.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB PROKURENT
Branże
Działalność agencji reklamowych Działalność agencji reklamowych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Transport drogowy towarów Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej Działalność fotograficzna Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich Introligatorstwo i podobne usługi Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Działalność organizatorów turystyki Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Produkcja monet Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Wykończanie wyrobów włókienniczych Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja opakowań drewnianych Nadawanie programów radiofonicznych Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia Pozostałe drukowanie Reprodukcja zapisanych nośników informacji Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Badanie rynku i opinii publicznej Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność wydawnicza Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Produkcja odzieży roboczej
Opis
  • Kompleksowe usługi reklamowe dla średnich i dużych firm
  • Produkcja odzieży reklamowej, upominków i gadżetów
  • Własne studio graficzne i zaplecze produkcyjne
  • Ponad 18-letnie doświadczenie na rynku
  • Zespół wykwalifikowanych specjalistów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media osiągnęła 23 133 853 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 23 065 321 zł. Pozostałe przychody to 68 532 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 23 566 990 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 501 669 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 144 031 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 133 853 zł w 2024 roku.
• 21 231 974 zł w 2023 roku.
• 19 570 985 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -211 775 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -501 669 zł w 2024 roku.
• -344 829 zł w 2023 roku.
• 1 498 954 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Media wynosi -305 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Media wynosi 442 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 222 494 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -304 841 zł w 2024 roku.
• 123 318 zł w 2023 roku.
• 1 698 148 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 125 994 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 442 204 zł w 2024 roku.
• 920 219 zł w 2023 roku.
• 2 120 243 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Media wynosi 19 203 860 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 57 834 631 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 189 760 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 203 860 zł w 2024 roku.
• 18 312 192 zł w 2023 roku.
• 23 834 304 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media wynosi 0,38%. To oznacza, że firma ma szansę 0,38% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,38% w 2024 roku.
• 0,34% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7 301 593 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Media wyniosły 23 370 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 31% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 802 491 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7 301 593 zł w 2024 roku
• 5 530 943 zł w 2023 roku
• 4 738 061 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 31% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Media wyniosła 8 296 456 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 4 313 990 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 982 466 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 296 456 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 5 041 722 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 254 734 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 798 504 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 296 456 zł w 2024 roku.
• 9 298 651 zł w 2023 roku.
• 10 143 885 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Media wyniosły 3 254 734 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 296 456 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 370 720 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 254 734 zł w 2024 roku
• 3 755 260 zł w 2023 roku
• 3 755 665 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 40% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media wykazała przychody na poziomie 23 133 853 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -468 056 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 33 613 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -501 669 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -21 726 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 613 zł w 2024 roku
• 161 231 zł w 2023 roku
• 21 010 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rafałko Mariusz posiada 495 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 05.11.2007 jest Rafałko Mariusz kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 12.05.2004 do 05.11.2007 był Rafałko Mariusz kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do MEDIA