Organizacja Space of ad osiągnęła 23 338 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 169 565 zł. Pozostałe przychody to 168 619 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 470 733 zł.
Zysk netto wyniósł 698 832 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 779 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 338 184 zł w 2022 roku.
• 13 412 807 zł w 2021 roku.
• 12 273 528 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 232 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 698 832 zł w 2022 roku.
• 790 955 zł w 2021 roku.
• 2 400 907 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Space of ad wynosi 19 476 050 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 121 932 zł a 58 345 460 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 479 517 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 476 050 zł w 2022 roku.
• 12 774 587 zł w 2021 roku.
• 19 624 162 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Space of ad wyniosła 5 308 208 zł.
a
ktywa trwałe to 415 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 893 103 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 308 208 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 495 909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 812 299 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 752 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 308 208 zł w 2022 roku.
• 4 316 212 zł w 2021 roku.
• 3 873 036 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Space of ad wyniosły 3 812 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 308 208 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 270 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 812 299 zł w 2022 roku
• 3 424 350 zł w 2021 roku
• 1 422 129 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 37% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Space of ad wykazała przychody na poziomie 23 338 184 zł.
Organizacja zarobiła 908 190 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 209 358 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 698 832 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 69 786 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 209 358 zł w 2022 roku
• 208 062 zł w 2021 roku
• 567 019 zł w 2020 roku