SPACE OF AD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000815474
NIP
8982254343
REGON
384937864

Podsumowanie

aktywa
5,3 mln
przychód
23,3 mln
zysk
699 tys.
wartość firmy
19,5 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. TĘCZOWA, 83
Kod pocztowy
53-601
Rejestracja
2019-11-25
Rozpoczęcie działalności
2019-11-25
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.spaceofad.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA REPREZENTOWANA JEST ŁĄCZNIE PRZEZ WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Space of ad osiągnęła 23 338 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 169 565 zł. Pozostałe przychody to 168 619 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 470 733 zł.
Zysk netto wyniósł 698 832 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 779 395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 338 184 zł w 2022 roku.
• 13 412 807 zł w 2021 roku.
• 12 273 528 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 232 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 698 832 zł w 2022 roku.
• 790 955 zł w 2021 roku.
• 2 400 907 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Space of ad wynosi 19 476 050 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 121 932 zł a 58 345 460 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 479 517 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 476 050 zł w 2022 roku.
• 12 774 587 zł w 2021 roku.
• 19 624 162 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Space of ad wyniosła 5 308 208 zł.
a
ktywa trwałe to 415 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 893 103 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 308 208 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 495 909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 812 299 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 752 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 308 208 zł w 2022 roku.
• 4 316 212 zł w 2021 roku.
• 3 873 036 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 47%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Space of ad wyniosły 3 812 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 308 208 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 270 766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 812 299 zł w 2022 roku
• 3 424 350 zł w 2021 roku
• 1 422 129 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 37% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Space of ad wykazała przychody na poziomie 23 338 184 zł.
Organizacja zarobiła 908 190 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 209 358 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 698 832 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 69 786 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 209 358 zł w 2022 roku
• 208 062 zł w 2021 roku
• 567 019 zł w 2020 roku

Organizacja Space of ad wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Taka posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
Justynowicz Krzysztof posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 11.05.2022 jest Taka kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2019 do 11.05.2022 był Justynowicz Krzysztof kontrolując 100% udziałów.