REKLAMOWE24 MACIEJEWSKI NIEWIADOMSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000541910
NIP
7262552678
REGON
100285554

Podsumowanie

aktywa
4,4 mln
przychód
18 mln
zysk
2,2 mln
wartość firmy
22,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. ZGIERSKA, 249A
Kod pocztowy
91-495
Rejestracja
2015-02-04
Rozpoczęcie działalności
2007-01-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.mgm-group.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. JEDNAK DO ZAWARCIA CZYNNOŚCI O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ 100 000 ZŁ(STO TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH KOMPLEMENTARIUSZY LUB KOMPLEMENTARIUSZA ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Reklamowe24 maciejewski niewiadomski osiągnęła 17 953 186 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 953 186 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 739 217 zł.
Zysk netto wyniósł 2 213 969 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 423 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 953 186 zł w 2023 roku.
• 15 631 711 zł w 2022 roku.
• 11 803 634 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 113 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 213 969 zł w 2023 roku.
• 1 845 006 zł w 2022 roku.
• 2 090 188 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklamowe24 maciejewski niewiadomski wynosi 22 492 943 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 668 277 zł a 44 882 964 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 486 283 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 492 943 zł w 2023 roku.
• 19 192 720 zł w 2022 roku.
• 17 805 284 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Reklamowe24 maciejewski niewiadomski wyniosła 4 348 115 zł.
a
ktywa trwałe to 2 098 468 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 249 648 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 348 115 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 224 369 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 123 746 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 345 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 348 115 zł w 2023 roku.
• 4 857 178 zł w 2022 roku.
• 4 346 819 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Reklamowe24 maciejewski niewiadomski wyniosły 2 123 746 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 348 115 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 232 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 123 746 zł w 2023 roku
• 3 001 772 zł w 2022 roku
• 2 246 230 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Reklamowe24 maciejewski niewiadomski wykazała przychody na poziomie 17 953 186 zł.
Organizacja zarobiła 2 736 930 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 522 961 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 213 969 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 522 961 zł w 2023 roku
• 433 594 zł w 2022 roku
• 272 020 zł w 2021 roku

Organizacja Reklamowe24 maciejewski niewiadomski wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki