Organizacja Loyalty point osiągnęła 25 176 635 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 175 420 zł. Pozostałe przychody to 1216 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 840 421 zł.
Zysk netto wyniósł 334 998 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -70 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 176 635 zł w 2022 roku.
• 30 998 253 zł w 2021 roku.
• 33 234 308 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -77 532 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 334 998 zł w 2022 roku.
• 700 572 zł w 2021 roku.
• 207 208 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty point wynosi 20 513 542 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 389 125 zł a 62 941 588 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -126 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 513 542 zł w 2022 roku.
• 25 605 668 zł w 2021 roku.
• 24 597 486 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Loyalty point wyniosła 10 608 590 zł.
a
ktywa trwałe to 3 458 672 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 149 918 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 608 590 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 185 501 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 423 089 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 966 682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 608 590 zł w 2022 roku.
• 9 309 461 zł w 2021 roku.
• 8 933 439 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Loyalty point wyniosły 7 423 089 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 608 590 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 658 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 423 089 zł w 2022 roku
• 6 458 959 zł w 2021 roku
• 6 783 508 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
• 76% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Loyalty point wykazała przychody na poziomie 25 176 635 zł.
Organizacja zarobiła 336 066 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1068 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 334 998 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -26 069 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1068 zł w 2022 roku
• 180 198 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku