LOYALTY POINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000491369
NIP
9512375653
REGON
146968949

Podsumowanie

aktywa
10,6 mln
przychód
25,2 mln
zysk
335 tys.
wartość firmy
20,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2013-12-19
Rozpoczęcie działalności
2013-11-05
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.loyaltypoint.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Loyalty point osiągnęła 25 176 635 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 175 420 zł. Pozostałe przychody to 1216 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 840 421 zł.
Zysk netto wyniósł 334 998 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -70 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 176 635 zł w 2022 roku.
• 30 998 253 zł w 2021 roku.
• 33 234 308 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -77 532 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 334 998 zł w 2022 roku.
• 700 572 zł w 2021 roku.
• 207 208 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty point wynosi 20 513 542 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 389 125 zł a 62 941 588 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -126 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 513 542 zł w 2022 roku.
• 25 605 668 zł w 2021 roku.
• 24 597 486 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Loyalty point wyniosła 10 608 590 zł.
a
ktywa trwałe to 3 458 672 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 149 918 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 608 590 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 185 501 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 423 089 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 966 682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 608 590 zł w 2022 roku.
• 9 309 461 zł w 2021 roku.
• 8 933 439 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Loyalty point wyniosły 7 423 089 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 608 590 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 658 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 423 089 zł w 2022 roku
• 6 458 959 zł w 2021 roku
• 6 783 508 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
• 76% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Loyalty point wykazała przychody na poziomie 25 176 635 zł.
Organizacja zarobiła 336 066 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1068 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 334 998 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -26 069 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1068 zł w 2022 roku
• 180 198 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Loyalty point wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Precordia Fundacja Rodzinna posiada 3168 udziałów, które stanowią 52.8% firmy.
Orłowski Przemysław posiada 1728 udziałów, które stanowią 28.8% firmy.
Zacharewicz Dominik posiada 864 udziałów, które stanowią 14.4% firmy.
Największym udziałowcem od 05.01.2024 jest Precordia Fundacja Rodzinna kontrolujący 53% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.06.2019 do 05.01.2024 był Precordia Capital kontrolując 53% udziałów.
W okresie od 07.12.2015 do 18.06.2019 najwięcej udziałów posiadał Precordia Capital . Jego udziały w tym czasie wynosiły 55%.