W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, PRZY CZYM W TYM PRZYPADKU JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU WINIEN BYĆ PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI.
Organizacja Openbrand osiągnęła 175 474 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 175 474 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 151 117 zł.
Zysk netto wyniósł 24 357 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -390 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 175 474 zł w 2019 roku.
• 94 576 zł w 2018 roku.
• 956 618 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -35 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 357 zł w 2019 roku.
• 8397 zł w 2018 roku.
• 96 238 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Openbrand wynosi 34 tys. zł.
EBITDA Openbrand wynosi 34 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
69 707 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 34 330 zł w
2019 roku.
• 13 854 zł w
2018 roku.
• 173 743 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
82 179 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 34 330 zł w
2019 roku.
• 13 854 zł w
2018 roku.
• 198 688 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Openbrand wynosi 318 483 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
104 073 zł a 555 057 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 391 861 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 318 483 zł w 2019 roku.
• 182 446 zł w 2018 roku.
• 1 102 205 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Openbrand wynosi 2,95%. To oznacza, że firma ma szansę 2,95% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,95% w 2019 roku.
• 2,95% w 2018 roku.
• 2,95% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Openbrand wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2019 roku.
• 0,03% w 2018 roku.
• 0,06% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Openbrand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Openbrand wynosi 6 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 28 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 28 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
11 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 6 tys. zł w 2019 roku.
• 2 tys. zł w 2018 roku.
• 28 tys. zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 19 tys. zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 28 tys. zł w 2019 roku.
• 23 tys. zł w 2018 roku.
• 38 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 83 305
zł.
Koszty operacyjne Openbrand wyniosły 141 144
zł.
Wynagrodzenia stanowią 59%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
41 652 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 83 305 zł w 2019 roku
• 63 861 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
29.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
59% w 2019 roku
•
79% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Openbrand wyniosła 236 691 zł.
a
ktywa trwałe to 172 700 zł.
a
ktywa obrotowe to 63 991 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 236 691 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 138 764 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 97 927 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 236 691 zł w 2019 roku.
• 207 450 zł w 2018 roku.
• 112 850 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -37.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -36.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Openbrand wyniosły 97 927 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 236 691 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 97 927 zł w 2019 roku
• 93 043 zł w 2018 roku
• 6840 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2019 roku
• 45% w 2018 roku
• 6% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Openbrand wykazała przychody na poziomie 175 474 zł.
Organizacja zarobiła 30 830 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6473 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 357 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8498 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6473 zł w 2019 roku
• 2580 zł w 2018 roku
• 23 469 zł w 2017 roku
Organizacja Openbrand wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
: P
posiada 95 udziałów,
które stanowią 95.0% firmy.
Największym udziałowcem od 09.07.2018 jest
: P
kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.06.2016 do 09.07.2018
był Flex Office
kontrolując 95% udziałów.
W okresie od 15.05.2015 do 07.06.2016 najwięcej udziałów posiadał Chodaczek Paweł . Jego udziały w tym czasie wynosiły 95%.