PROMO TIME POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000348079
NIP
1231203229
REGON
142271677

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
3,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
194 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-78 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
1,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KONSTANCIN-JEZIORNA
Adres
ZAKOPANE, 1
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2010-02-03
Rozpoczęcie działalności
2010-03-01
Kapitał zakładowy
1650000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Branże
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne Reklama Wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Sprzedaż detaliczna prowadzona na straganach i targowiskach Działalność wspomagająca edukację Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Badanie rynku i opinii publicznej Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Pozaszkolne formy edukacji Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Przygotowywanie i podawanie napojów Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Sprzedaż hurtowa maszyn, urządzeń i dodatkowego wyposażenia Naprawa obuwia i wyrobów skórzanych Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i dzierżawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Działalność związana z pakowaniem Wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe pośrednictwo pieniężne Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Działalność pozostałych agencji transportowych Transport drogowy towarów Wykończanie wyrobów włókienniczych Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność agencji pracy tymczasowej Działalność agencji informacyjnych Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Magazynowanie i przechowywanie towarów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo time polska osiągnęła 193 749 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 193 749 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 271 437 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 77 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3903 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 193 749 zł w 2023 roku.
• 169 361 zł w 2022 roku.
• 142 908 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -9217 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -77 688 zł w 2023 roku.
• -138 148 zł w 2022 roku.
• -267 181 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Promo time polska wynosi -61 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Promo time polska wynosi 46 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 9212 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -61 352 zł w 2023 roku.
• -121 245 zł w 2022 roku.
• -249 805 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 8995 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 45 851 zł w 2023 roku.
• -14 042 zł w 2022 roku.
• -142 601 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Promo time polska wynosi 1 127 479 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 324 336 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -86 711 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 127 479 zł w 2023 roku.
• 1 169 487 zł w 2022 roku.
• 1 255 462 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promo time polska wynosi 0,70%. To oznacza, że firma ma szansę 0,70% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,019% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,70% w 2023 roku.
• 0,84% w 2022 roku.
• 1,11% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 28 980 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Promo time polska wyniosły 255 101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 11% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 4830 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 28 980 zł w 2023 roku
• 28 980 zł w 2022 roku
• 28 980 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Promo time polska wyniosła 3 206 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 956 620 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 249 843 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 206 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 331 084 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 875 378 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -101 754 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 206 462 zł w 2023 roku.
• 3 270 376 zł w 2022 roku.
• 3 388 094 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -32%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -40%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Promo time polska wyniosły 1 875 378 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 206 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 875 378 zł w 2023 roku
• 1 861 604 zł w 2022 roku
• 1 841 174 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo time polska wykazała przychody na poziomie 193 749 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -77 688 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -77 688 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo time polska wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bonder Magdalena posiada 32999 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 08.09.2011 jest Bonder Magdalena kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 26.01.2011 do 08.09.2011 była Bonder Magdalena kontrolująca 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 03.02.2010 do 26.01.2011 najwięcej udziałów posiadała Bonder Magdalena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do PROMO TIME POLSKA