PROMO TIME POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000348079
NIP
1231203229
REGON
142271677

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
3,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
221 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-73 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
1,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KONSTANCIN-JEZIORNA
Adres
ZAKOPANE, 1
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2010-02-03
Rozpoczęcie działalności
2010-03-01
Kapitał zakładowy
1650000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Branże
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne Wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych Sprzedaż detaliczna prowadzona na straganach i targowiskach Działalność związana z pakowaniem Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wykończanie wyrobów włókienniczych Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego Wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych Pozaszkolne formy edukacji Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Badanie rynku i opinii publicznej Działalność agencji informacyjnych Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż hurtowa maszyn, urządzeń i dodatkowego wyposażenia Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej Rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Transport drogowy towarów Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Magazynowanie i przechowywanie towarów Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Naprawa obuwia i wyrobów skórzanych Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego Działalność wspomagająca edukację Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Reklama Pozostałe pośrednictwo pieniężne Działalność pozostałych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Wynajem i dzierżawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność centrów telefonicznych (call center) Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność agencji pracy tymczasowej Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Przygotowywanie i podawanie napojów Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo Time Polska osiągnęła 220 542 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 215 836 zł. Pozostałe przychody to 4705 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 289 140 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 73 303 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7173 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 220 542 zł w 2024 roku.
• 193 749 zł w 2023 roku.
• 169 361 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -7274 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 303 zł w 2024 roku.
• -77 688 zł w 2023 roku.
• -138 148 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Promo Time Polska wynosi -61 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Promo Time Polska wynosi 46 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 7852 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -61 046 zł w 2024 roku.
• -61 352 zł w 2023 roku.
• -121 245 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 7666 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 46 157 zł w 2024 roku.
• 45 851 zł w 2023 roku.
• -14 042 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Promo Time Polska wynosi 1 090 364 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 031 123 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -79 626 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 090 364 zł w 2024 roku.
• 1 127 479 zł w 2023 roku.
• 1 169 487 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promo Time Polska wynosi 0,76%. To oznacza, że firma ma szansę 0,76% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,76% w 2024 roku.
• 0,77% w 2023 roku.
• 0,95% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Promo Time Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 28 980 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Promo Time Polska wyniosły 276 882 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 10% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 4140 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 28 980 zł w 2024 roku
• 28 980 zł w 2023 roku
• 28 980 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 11% w 2023 roku
• 10% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Promo Time Polska wyniosła 3 149 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 2 849 417 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 300 537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 149 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 257 781 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 892 173 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -95 290 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 149 954 zł w 2024 roku.
• 3 206 462 zł w 2023 roku.
• 3 270 376 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Promo Time Polska wyniosły 1 892 173 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 149 954 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 253 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 892 173 zł w 2024 roku
• 1 875 378 zł w 2023 roku
• 1 861 604 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2024 roku
• 58% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo Time Polska wykazała przychody na poziomie 220 542 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -73 303 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 303 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Promo Time Polska wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2024 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bonder Magdalena posiada 32999 udziałów, które stanowią 100.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 08.09.2011 jest Bonder Magdalena kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 26.01.2011 do 08.09.2011 była Bonder Magdalena kontrolująca 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 03.02.2010 do 26.01.2011 najwięcej udziałów posiadała Bonder Magdalena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.