ŻAK REKLAMA JUJECZKO, PAWŁOWSKI SPÓŁKA JAWNA KRS
0000372714
NIP
9271749766
REGON
080494238

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
4,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
7,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
1,2 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
13 mln
Info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
SZCZANIEC
Adres
UL. HERBOWA, 37
Kod pocztowy
66-225
Rejestracja
2010-12-31
Rozpoczęcie działalności
2011-01-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY ZE WSPÓLNIKÓW MA PRAWO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI.
Branże
Działalność agencji reklamowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja mebli biurowych i sklepowych Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Pozostałe drukowanie Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Działalność fotograficzna Produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Wykonywanie instalacji elektrycznych Produkcja elektrycznego sprzętu oświetleniowego Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Transport drogowy towarów Działalność agencji reklamowych Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Odzysk surowców z materiałów segregowanych Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Zakładanie stolarki budowlanej Obróbka mechaniczna elementów metalowych Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja wyrobów z aluminium i stopów aluminium Produkcja opakowań drewnianych Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Malowanie i szklenie
Opis
  • Produkcja reklam świetlnych
  • Kasetony reklamowe i litery podświetlane
  • Pylony i totemy
  • Oznakowanie obiektów handlowych
  • Rebranding sieci handlowych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Żak Reklama Jujeczko osiągnęła 7 907 884 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 7 855 110 zł. Pozostałe przychody to 52 774 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 6 701 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 153 829 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 953 942 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 907 884 zł w 2024 roku.
• 9 124 318 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 576 915 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 153 829 zł w 2024 roku.
• 1 764 262 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Żak Reklama Jujeczko wynosi 1,1 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Żak Reklama Jujeczko wynosi 1,17 mln zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Żak Reklama Jujeczko wynosi 12 968 643 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 081 403 zł a 19 769 710 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 160 717 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 968 643 zł w 2024 roku.
• 16 169 309 zł w 2023 roku.
• 2 647 208 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Żak Reklama Jujeczko wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,202% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,45% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Żak Reklama Jujeczko charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 127 070 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Żak Reklama Jujeczko wyniosły 6 750 283 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 32% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 1 063 535 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 127 070 zł w 2024 roku
• 2 112 320 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 29% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Żak Reklama Jujeczko wyniosła 4 556 384 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 323 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4 232 823 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 556 384 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 108 537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 447 847 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 54 124 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 556 384 zł w 2024 roku.
• 4 510 806 zł w 2023 roku.
• 4 448 137 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Żak Reklama Jujeczko wyniosły 447 847 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 556 384 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -235 339 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 447 847 zł w 2024 roku
• 471 629 zł w 2023 roku
• 918 526 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 21% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Żak Reklama Jujeczko wykazała przychody na poziomie 7 907 884 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Żak Reklama Jujeczko wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do ŻAK REKLAMA JUJECZKO, PAWŁOWSKI