BRANDLIFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000785873
NIP
5272893049
REGON
383333621

Podsumowanie

aktywa
4,7 mln
przychód
10,9 mln
zysk
1,1 mln
wartość firmy
13,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 37
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2019-05-11
Rozpoczęcie działalności
2019-05-11
Kapitał zakładowy
9000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandlift osiągnęła 10 922 431 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 918 255 zł. Pozostałe przychody to 4176 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 814 508 zł.
Zysk netto wyniósł 1 103 747 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 730 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 922 431 zł w 2022 roku.
• 8 801 788 zł w 2021 roku.
• 3 420 613 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 275 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 103 747 zł w 2022 roku.
• 2 410 286 zł w 2021 roku.
• 577 349 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandlift wynosi 13 829 660 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 133 051 zł a 27 306 078 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 457 415 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 829 660 zł w 2022 roku.
• 17 714 242 zł w 2021 roku.
• 5 098 442 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandlift wyniosła 4 660 746 zł.
a
ktywa trwałe to 77 220 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 583 526 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 660 746 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 844 068 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 816 679 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 165 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 660 746 zł w 2022 roku.
• 4 339 330 zł w 2021 roku.
• 1 176 131 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandlift wyniosły 1 816 679 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 660 746 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 454 170 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 816 679 zł w 2022 roku
• 1 399 009 zł w 2021 roku
• 497 949 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 42% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandlift wykazała przychody na poziomie 10 922 431 zł.
Organizacja zarobiła 1 407 863 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 304 116 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 103 747 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 76 029 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 304 116 zł w 2022 roku
• 240 106 zł w 2021 roku
• 54 182 zł w 2020 roku

Organizacja Brandlift wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Hertel Karina posiada 90 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bt Communication posiada 90 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Hertel Karina (50% udziałów)
• Bt Communication (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.09.2021 do 18.05.2022:
• Hertel Karina (50% udziałów)
• Bt Communication (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.01.2020 do 15.09.2021:
• Hertel Michał (50% udziałów)
• Bt Communication (50% udziałów)