BLUE IVY MARKETING SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000302394
NIP
9512241579
REGON
141301583

Podsumowanie

aktywa
3,2 mln
przychód
4,3 mln
zysk
489 tys.
wartość firmy
6,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MARSZAŁKOWSKA, 27/35
Kod pocztowy
00-639
Rejestracja
2008-03-27
Rozpoczęcie działalności
2008-02-12
Kapitał zakładowy
52000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Blue ivy marketing solutions osiągnęła 4 335 479 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 335 478 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 846 547 zł.
Zysk netto wyniósł 488 931 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 208 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 335 479 zł w 2022 roku.
• 1 255 511 zł w 2021 roku.
• 1 521 667 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 84 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 488 931 zł w 2022 roku.
• -47 169 zł w 2021 roku.
• -286 256 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Blue ivy marketing solutions wynosi 6 449 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 603 609 zł a 10 838 698 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 544 353 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 449 654 zł w 2022 roku.
• 2 073 918 zł w 2021 roku.
• 2 286 732 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Blue ivy marketing solutions wyniosła 3 181 345 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 181 345 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 181 345 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 138 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 043 200 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 285 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 181 345 zł w 2022 roku.
• 2 290 621 zł w 2021 roku.
• 2 603 528 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Blue ivy marketing solutions wyniosły 1 043 200 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 181 345 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 195 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 043 200 zł w 2022 roku
• 641 407 zł w 2021 roku
• 907 145 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Blue ivy marketing solutions wykazała przychody na poziomie 4 335 479 zł.
Organizacja zarobiła 515 747 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 26 816 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 488 931 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2178 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 26 816 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 5850 zł w 2020 roku

Organizacja Blue ivy marketing solutions wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grzybowska Marta posiada 26 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Miszkowska Karolina posiada 26 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Miszkowska Karolina (50% udziałów)
• Grzybowska Marta (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.03.2008 do 28.10.2016:
• Miszkowska Karolina (33% udziałów)
• Grzybowska Marta (33% udziałów)
• Doran Karolina (33% udziałów)