EXPANSJA ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000287294
NIP
7811808030
REGON
300653514

Podsumowanie

aktywa
5,5 mln
przychód
8,9 mln
zysk
535 tys.
wartość firmy
10,9 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
M. POZNAŃ
Adres
KORDECKIEGO, 47
Kod pocztowy
60-144
Rejestracja
2007-08-30
Rozpoczęcie działalności
2007-09-02
Kapitał zakładowy
1100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Expansja advertising osiągnęła 8 845 811 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 845 797 zł. Pozostałe przychody to 14 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 311 077 zł.
Zysk netto wyniósł 534 720 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 845 811 zł w 2022 roku.
• 7 140 076 zł w 2021 roku.
• 5 959 077 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 68 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 534 720 zł w 2022 roku.
• 361 274 zł w 2021 roku.
• 151 277 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Expansja advertising wynosi 10 925 511 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 889 424 zł a 22 114 526 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 498 955 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 925 511 zł w 2022 roku.
• 9 023 269 zł w 2021 roku.
• 7 237 495 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Expansja advertising wyniosła 5 460 356 zł.
a
ktywa trwałe to 2 584 135 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 876 220 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 460 356 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 852 565 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 607 791 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 339 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 460 356 zł w 2022 roku.
• 5 011 446 zł w 2021 roku.
• 5 249 927 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Expansja advertising wyniosły 1 607 791 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 460 356 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 607 791 zł w 2022 roku
• 1 253 948 zł w 2021 roku
• 1 703 702 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 32% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Expansja advertising wykazała przychody na poziomie 8 845 811 zł.
Organizacja zarobiła 608 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 73 604 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 534 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5739 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 73 604 zł w 2022 roku
• 74 801 zł w 2021 roku
• 24 103 zł w 2020 roku

Organizacja Expansja advertising wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Morawski Filip posiada 2000 udziałów, które stanowią 90.9% firmy.