BPM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000352132
NIP
9721211542
REGON
301386541

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
9,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
58,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-421 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
39,3 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. GŁOGOWSKA, 31
Kod pocztowy
60-702
Rejestracja
2010-03-24
Rozpoczęcie działalności
2010-04-01
Kapitał zakładowy
101100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE (REPREZENTACJA ŁĄCZNA). W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE CZŁONEK ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Działalność agencji reklamowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Artystyczna i literacka działalność twórcza Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność fotograficzna Nadawanie programów radiofonicznych Działalność agencji reklamowych Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych Działalność obiektów kulturalnych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Działalność związana z projekcją filmów Działalność związana z oprogramowaniem Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Działalność portali internetowych Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja BPM Media osiągnęła 58 924 421 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 58 784 754 zł. Pozostałe przychody to 139 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 59 205 380 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 420 627 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 529 456 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 58 924 421 zł w 2023 roku.
• 47 591 301 zł w 2022 roku.
• 31 010 849 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -52 618 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -420 627 zł w 2023 roku.
• -3 028 401 zł w 2022 roku.
• -306 338 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT BPM Media wynosi -372 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA BPM Media wynosi -130 tys. zł.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji BPM Media wynosi 39 282 947 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 147 311 052 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 315 516 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 282 947 zł w 2023 roku.
• 31 727 534 zł w 2022 roku.
• 20 673 899 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji BPM Media wynosi 3,45%. To oznacza, że firma ma szansę 3,45% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,45% w 2023 roku.
• 10,3% w 2022 roku.
• 1,97% w 2021 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
BPM Media charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji poprawił się o 1 poziom w ciągu 9 lat.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 906 808 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne BPM Media wyniosły 59 156 465 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 3% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 206 792 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 906 808 zł w 2023 roku
• 1 626 884 zł w 2022 roku
• 638 124 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów BPM Media wyniosła 9 664 608 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 6 903 492 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 761 116 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 664 608 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -2 805 214 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 469 822 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 052 643 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 664 608 zł w 2023 roku.
• 3 582 621 zł w 2022 roku.
• 4 184 473 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania BPM Media wyniosły 12 469 822 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 664 608 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 129%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 382 903 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 469 822 zł w 2023 roku
• 7 485 158 zł w 2022 roku
• 5 058 609 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 129% w 2023 roku
• 209% w 2022 roku
• 121% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja BPM Media wykazała przychody na poziomie 58 924 421 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -420 627 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -420 627 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja BPM Media wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kicket.com posiada 2022 udziałów, które stanowią 100.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 06.11.2024 jest Kicket.com kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 29.10.2024 do 06.11.2024:
• Kubaczewski Konrad (0% udziałów)
• Kubaczewski Aleksander (0% udziałów)
• Pers Karol (0% udziałów)
• Kicket.com (0% udziałów)
• Konrad Kubaczewski Fundacja Rodzinna (0% udziałów)
• Aleksander Kubaczewski Fundacja Rodzinna (0% udziałów)
• Aleksander Kubaczewski Fundacja Rodzinna (w Organizacji) (0% udziałów)
• Konrad Kubaczewski Fundacja Rodzinna (w Organizacji) (0% udziałów)
• Impera Invest (0% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 05.06.2024 do 29.10.2024 najwięcej udziałów posiadał Kicket.com . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do BPM MEDIA