Usługi marketingowe w zakresie doświadczeń cyfrowych, strategii i danych.
Proaktywne podejście do tworzenia strategii komunikacyjnych.
Specjalizacja w organizowaniu programów lojalnościowych i promocji.
Kreatywne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
Zaangażowanie w rozwój marek dla różnorodnego portfela klientów.
Publicis to agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, która kładzie duży nacisk na łączenie ciekawości oraz nowoczesnych technologii w celu wspierania wzrostu biznesów swoich klientów. Firma oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych, w tym doświadczenia cyfrowe, strategię i analizę danych, kreatywność oraz projektowanie wizualne, a także aktywację marek. W ramach cyfrowych doświadczeń, Publicis pomaga klientom w tworzeniu niezapomnianych interakcji z marką poprzez optymalizację punktów kontaktowych. Zespół agencji nie czeka na briefy; zamiast tego, proaktywnie łączy dane z ekspercką wiedzą, tworząc strategie komunikacyjne skierowane na konkretne wyzwania, co nieustannie wzmacnia kreatywność w podejściu do projektów. Publicis znana jest także ze specjalizacji w organizowaniu programów lojalnościowych oraz promocji, co stawia ją w czołówce zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Ich podejście do biznesu charakteryzuje pełne zaangażowanie w rozwój i sukcesy swoich klientów, a także uwrażliwienie na najnowsze trendy rynkowe.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Publicis osiągnęła 46 353 702 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 320 962 zł. Pozostałe przychody to 32 740 zł.
Całkowite koszty wyniosły 46 056 379 zł.
Zysk netto wyniósł 264 583 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 905 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 353 702 zł w 2024 roku.
• 55 701 813 zł w 2023 roku.
• 50 907 311 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -300 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 264 583 zł w 2024 roku.
• 1 876 368 zł w 2023 roku.
• 1 829 675 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Publicis wynosi 579 tys. zł.
EBITDA Publicis wynosi 558 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
193 923 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 579 152 zł w
2024 roku.
• 2 438 985 zł w
2023 roku.
• 2 317 110 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
250 057 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 558 284 zł w
2024 roku.
• 2 433 586 zł w
2023 roku.
• 2 324 227 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Publicis wynosi 33 882 274 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 921 474 zł a 115 884 255 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -807 564 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 882 274 zł w 2024 roku.
• 47 770 328 zł w 2023 roku.
• 44 352 202 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Publicis wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Publicis charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -17 302 578
zł.
Koszty operacyjne Publicis wyniosły -45 741 810
zł.
Wynagrodzenia stanowią 38%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-4 542 255 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -17 302 578 zł w 2024 roku
• -15 182 334 zł w 2023 roku
• 14 226 614 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
38% w 2024 roku
•
29% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Publicis wyniosła 15 412 432 zł.
a
ktywa trwałe to 530 424 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 882 008 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 412 432 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 561 965 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 850 467 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -236 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 412 432 zł w 2024 roku.
• 12 044 451 zł w 2023 roku.
• 17 589 587 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Publicis wyniosły 12 850 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 412 432 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 83%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 43 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 850 467 zł w 2024 roku
• 7 870 701 zł w 2023 roku
• 13 462 529 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 83% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Publicis wykazała przychody na poziomie 46 353 702 zł.
Organizacja zarobiła 444 514 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 179 931 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 264 583 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 40% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -28 300 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 179 931 zł w 2024 roku
• 524 308 zł w 2023 roku
• 514 227 zł w 2022 roku