LOYALTY SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000343332
NIP
9721208043
REGON
301297292

Podsumowanie

aktywa
3 mln
przychód
49,2 mln
zysk
556 tys.
wartość firmy
36 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
GROTTGERA, 16
Kod pocztowy
60-758
Rejestracja
2009-12-08
Rozpoczęcie działalności
2009-12-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU USTANOWIENIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU - DZIAŁAJĄC SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU - DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄC WRAZ Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Loyalty solutions polska osiągnęła 49 165 440 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 165 440 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 609 405 zł.
Zysk netto wyniósł 556 035 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 486 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 165 440 zł w 2022 roku.
• 40 371 354 zł w 2021 roku.
• 29 603 816 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 99 313 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 556 035 zł w 2022 roku.
• 77 438 zł w 2021 roku.
• 240 423 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty solutions polska wynosi 36 011 849 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 010 748 zł a 122 913 599 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 213 516 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 36 011 849 zł w 2022 roku.
• 27 817 710 zł w 2021 roku.
• 21 233 211 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Loyalty solutions polska wyniosła 3 024 441 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 024 441 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 024 441 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 347 664 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 676 777 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 138 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 024 441 zł w 2022 roku.
• 1 411 845 zł w 2021 roku.
• 1 828 738 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Loyalty solutions polska wyniosły 1 676 777 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 024 441 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -72 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 676 777 zł w 2022 roku
• 620 215 zł w 2021 roku
• 1 114 547 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2022 roku
• 44% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Loyalty solutions polska wykazała przychody na poziomie 49 165 440 zł.
Organizacja zarobiła 688 393 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 132 358 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 556 035 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 370 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 132 358 zł w 2022 roku
• 63 046 zł w 2021 roku
• 56 604 zł w 2020 roku

Organizacja Loyalty solutions polska wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Relationship And Marketing Investment Sp. Z O.o. W Organizacji posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 09.09.2013 jest Relationship And Marketing Investment Sp. Z O.o. W Organizacji kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.12.2009 do 09.09.2013 był Mpl Verbum kontrolując 100% udziałów.