CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000404804
NIP
1132851907
REGON
145915129

Podsumowanie

aktywa
2 mln
przychód
209 tys.
zysk
108 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PORY, 78
Kod pocztowy
02-757
Rejestracja
2011-12-12
Rozpoczęcie działalności
2012-02-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.cpi-sk.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE KOMPLEMENTARIUSZ - CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. DO REPREZENTOWANIA CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UPRAWNIONY JEST PREZES SAMODZIELNIE ORAZ WICEPREZES WE WSPÓŁDZIAŁANIU Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM. PREZESEM ZARZĄDU JEST IWONA NOWOSIELSKA, WICEPREZESEM - ANDRZEJ JERZY JABŁOŃSKI, A PROKURENTEM - DANUTA BARBARA SONNENFELD.
Branże
Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność agencji reklamowych Działalność portali internetowych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Wydawanie gazet Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność agencji informacyjnych Działalność agentów turystycznych Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Działalność w zakresie informacji turystycznej Pozostała działalność wydawnicza Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Badanie rynku i opinii publicznej Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Branżowe szkoły I stopnia Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Działalność centrów telefonicznych (call center) Wydawanie książek Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność organizatorów turystyki Działalność pośredników turystycznych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność związana z oprogramowaniem Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum promocji informatyki osiągnęła 208 868 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 208 868 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 100 423 zł.
Zysk netto wyniósł 108 445 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -14 080 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 208 868 zł w 2022 roku.
• 241 908 zł w 2021 roku.
• 213 798 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6681 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 108 445 zł w 2022 roku.
• 154 754 zł w 2021 roku.
• 119 858 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum promocji informatyki wynosi 2 075 302 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 313 302 zł a 8 012 141 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 138 537 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 075 302 zł w 2022 roku.
• 2 201 232 zł w 2021 roku.
• 2 055 253 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum promocji informatyki wyniosła 2 039 795 zł.
a
ktywa trwałe to 1 580 864 zł.
a
ktywa obrotowe to 458 931 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 039 795 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 003 035 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 760 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 150 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 039 795 zł w 2022 roku.
• 1 933 467 zł w 2021 roku.
• 1 951 252 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 57%.
Marża netto wyniosła 52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum promocji informatyki wyniosły 36 760 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 039 795 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 760 zł w 2022 roku
• 38 877 zł w 2021 roku
• 40 200 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum promocji informatyki wykazała przychody na poziomie 208 868 zł.
Organizacja zarobiła 119 174 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 729 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 108 445 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2146 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 729 zł w 2022 roku
• 3371 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Centrum promocji informatyki wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki