CROSS MEDIA PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000121579
NIP
5222516764
REGON
016225650

Podsumowanie

aktywa
682 tys.
przychód
1,5 mln
zysk
63 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MIŁA, 6
Kod pocztowy
00-180
Rejestracja
2002-07-04
Rozpoczęcie działalności
2000-02-08
Kapitał zakładowy
256000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO
Branże
Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność agencji reklamowych Pozostałe formy udzielania kredytów Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność usługowa związana z leśnictwem Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Działalność fotograficzna Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Pozostałe drukowanie Działalność agencji informacyjnych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Badanie rynku i opinii publicznej Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność trustów, funduszów i podobnych instytucji finansowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Technika Branżowe szkoły I stopnia Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność wspomagająca edukację Pozostałe pośrednictwo pieniężne Leasing finansowy Działalność holdingów finansowych Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Artystyczna i literacka działalność twórcza Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Nadawanie programów radiofonicznych Pozostała działalność wydawnicza Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Wydawanie książek Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Cross media pr osiągnęła 1 478 934 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 467 453 zł. Pozostałe przychody to 11 481 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 404 319 zł.
Zysk netto wyniósł 63 135 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -299 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 478 934 zł w 2022 roku.
• 2 236 769 zł w 2021 roku.
• 2 082 017 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 30 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 63 135 zł w 2022 roku.
• 302 124 zł w 2021 roku.
• 19 640 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cross media pr wynosi 1 629 966 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 391 472 zł a 3 697 335 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -141 127 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 629 966 zł w 2022 roku.
• 3 535 612 zł w 2021 roku.
• 2 075 916 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Cross media pr wyniosła 681 649 zł.
a
ktywa trwałe to 33 035 zł.
a
ktywa obrotowe to 648 614 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 681 649 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 521 962 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 159 686 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 681 649 zł w 2022 roku.
• 1 256 723 zł w 2021 roku.
• 1 120 607 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Cross media pr wyniosły 159 686 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 681 649 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -30 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 159 686 zł w 2022 roku
• 142 139 zł w 2021 roku
• 308 147 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 28% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Cross media pr wykazała przychody na poziomie 1 478 934 zł.
Organizacja zarobiła 74 066 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 931 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 63 135 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 931 zł w 2022 roku
• 22 995 zł w 2021 roku
• 1613 zł w 2020 roku

Organizacja Cross media pr wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mayer Monika posiada 512 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.05.2023 jest Mayer Monika kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.08.2021 do 16.05.2023:
• Długosz Andrzej (50% udziałów)
• Mayer Monika (50% udziałów)
W okresie od 10.07.2019 do 13.08.2021 najwięcej udziałów posiadał Markup Communication Advisors Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.