PRO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000404248
NIP
6981834764
REGON
301985780

Podsumowanie

aktywa
6,4 mln
przychód
6,1 mln
zysk
815 tys.
wartość firmy
11 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
PRZYSIEKA POLSKA
Adres
GŁÓWNA, 34
Kod pocztowy
64-030
Rejestracja
2011-12-07
Rozpoczęcie działalności
2012-01-01
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADANE SĄ JEDNOOSOBOWO PRZEZ KAŻDEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pro media osiągnęła 6 129 484 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 103 913 zł. Pozostałe przychody to 25 571 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 289 391 zł.
Zysk netto wyniósł 814 522 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 52 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 129 484 zł w 2022 roku.
• 7 139 911 zł w 2021 roku.
• 8 415 199 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 85 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 814 522 zł w 2022 roku.
• 537 347 zł w 2021 roku.
• 883 381 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pro media wynosi 11 035 849 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 691 440 zł a 19 687 679 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 858 852 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 035 849 zł w 2022 roku.
• 10 019 946 zł w 2021 roku.
• 11 851 266 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pro media wyniosła 6 388 490 zł.
a
ktywa trwałe to 536 389 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 852 101 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 388 490 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 921 920 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 466 571 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 736 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 388 490 zł w 2022 roku.
• 5 314 494 zł w 2021 roku.
• 4 768 810 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pro media wyniosły 1 466 571 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 388 490 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 95 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 466 571 zł w 2022 roku
• 1 167 003 zł w 2021 roku
• 1 158 666 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 24% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pro media wykazała przychody na poziomie 6 129 484 zł.
Organizacja zarobiła 898 754 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 84 232 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 814 522 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2268 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 84 232 zł w 2022 roku
• 127 291 zł w 2021 roku
• 265 751 zł w 2020 roku

Organizacja Pro media wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Pol Invest posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 23.09.2013 jest Pol Invest kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.12.2011 do 23.09.2013 był Wolnik Robert kontrolując 99% udziałów.