Organizacja Smart loyalty platform osiągnęła 6 487 631 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 487 631 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 270 509 zł.
Zysk netto wyniósł 1 217 121 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 381 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 487 631 zł w 2022 roku.
• 5 675 705 zł w 2021 roku.
• 6 177 738 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 11 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 217 121 zł w 2022 roku.
• 1 233 180 zł w 2021 roku.
• 1 046 284 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart loyalty platform wynosi 10 227 140 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 033 568 zł a 17 039 696 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 312 031 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 227 140 zł w 2022 roku.
• 10 002 316 zł w 2021 roku.
• 9 836 400 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart loyalty platform wyniosła 4 611 603 zł.
a
ktywa trwałe to 2 481 843 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 129 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 611 603 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 378 091 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 233 512 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 98 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 611 603 zł w 2022 roku.
• 5 032 491 zł w 2021 roku.
• 5 235 233 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart loyalty platform wyniosły 3 233 512 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 611 603 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 233 512 zł w 2022 roku
• 3 318 098 zł w 2021 roku
• 3 191 538 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart loyalty platform wykazała przychody na poziomie 6 487 631 zł.
Organizacja zarobiła 1 340 788 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 123 667 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 217 121 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 733 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 123 667 zł w 2022 roku
• 17 581 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku