SMART LOYALTY PLATFORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000384524
NIP
7811865223
REGON
301729633

Podsumowanie

aktywa
4,6 mln
przychód
6,5 mln
zysk
1,2 mln
wartość firmy
10,2 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. TRUSKAWIECKA, 1
Kod pocztowy
60-478
Rejestracja
2011-04-27
Rozpoczęcie działalności
2011-04-27
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Smart loyalty platform osiągnęła 6 487 631 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 487 631 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 270 509 zł.
Zysk netto wyniósł 1 217 121 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 381 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 487 631 zł w 2022 roku.
• 5 675 705 zł w 2021 roku.
• 6 177 738 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 11 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 217 121 zł w 2022 roku.
• 1 233 180 zł w 2021 roku.
• 1 046 284 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart loyalty platform wynosi 10 227 140 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 033 568 zł a 17 039 696 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 312 031 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 227 140 zł w 2022 roku.
• 10 002 316 zł w 2021 roku.
• 9 836 400 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Smart loyalty platform wyniosła 4 611 603 zł.
a
ktywa trwałe to 2 481 843 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 129 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 611 603 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 378 091 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 233 512 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 98 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 611 603 zł w 2022 roku.
• 5 032 491 zł w 2021 roku.
• 5 235 233 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Smart loyalty platform wyniosły 3 233 512 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 611 603 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 233 512 zł w 2022 roku
• 3 318 098 zł w 2021 roku
• 3 191 538 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 61% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Smart loyalty platform wykazała przychody na poziomie 6 487 631 zł.
Organizacja zarobiła 1 340 788 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 123 667 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 217 121 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 24 733 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 123 667 zł w 2022 roku
• 17 581 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Smart loyalty platform wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki