WALK CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000289146
NIP
5252409547
REGON
141110498

Podsumowanie

aktywa
6,3 mln
przychód
14,8 mln
zysk
172 tys.
wartość firmy
12,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DZIELNA, 60
Kod pocztowy
01-029
Rejestracja
2007-09-28
Rozpoczęcie działalności
2007-08-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.walk.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Walk creative osiągnęła 14 835 945 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 833 906 zł. Pozostałe przychody to 2039 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 661 464 zł.
Zysk netto wyniósł 172 442 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -509 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 835 945 zł w 2022 roku.
• 11 470 869 zł w 2021 roku.
• 11 268 595 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 25 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 172 442 zł w 2022 roku.
• 106 506 zł w 2021 roku.
• 376 049 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Walk creative wynosi 12 113 956 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 533 560 zł a 37 089 862 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -108 117 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 113 956 zł w 2022 roku.
• 9 477 499 zł w 2021 roku.
• 10 340 942 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Walk creative wyniosła 6 321 752 zł.
a
ktywa trwałe to 2 348 221 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 973 531 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 321 752 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 044 746 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 277 006 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 150 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 321 752 zł w 2022 roku.
• 4 447 988 zł w 2021 roku.
• 5 163 824 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Walk creative wyniosły 4 277 006 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 321 752 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -22 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 277 006 zł w 2022 roku
• 2 575 683 zł w 2021 roku
• 3 398 025 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Walk creative wykazała przychody na poziomie 14 835 945 zł.
Organizacja zarobiła 172 442 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 172 442 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -10 298 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 85 870 zł w 2020 roku

Organizacja Walk creative wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Walk posiada 898 udziałów, które stanowią 89.8% firmy.
Maciorowski Radosław posiada 100 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 30.04.2024 jest Walk kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.07.2023 do 30.04.2024 był Walk kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 09.09.2013 do 28.07.2023 najwięcej udziałów posiadał Walk . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.