BI FRI MARKETING CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000368410
NIP
9512325017
REGON
142635458

Podsumowanie

aktywa
8 tys.
przychód
0
zysk
-8 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
RAJSKICH PTAKÓW, 13
Kod pocztowy
02-816
Rejestracja
2010-10-22
Rozpoczęcie działalności
2010-10-21
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji reklamowych Działalność portali internetowych Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność związana z tłumaczeniami Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pozostała działalność wydawnicza Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Działalność fotograficzna Badanie rynku i opinii publicznej Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Wydawanie książek Wydawanie gazet Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Reprodukcja zapisanych nośników informacji Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bi fri marketing consulting osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7864 zł.
Strata netto wyniosła 7864 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -7864 zł w 2022 roku.
• -792 zł w 2021 roku.
• -792 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bi fri marketing consulting wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1386 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 4552 zł w 2021 roku.
• 5146 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bi fri marketing consulting wyniosła 8205 zł.
a
ktywa obrotowe to 8205 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8205 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2708 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 913 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8205 zł w 2022 roku.
• 16 069 zł w 2021 roku.
• 17 353 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -96%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 290%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 60.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bi fri marketing consulting wyniosły 10 913 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8205 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 133%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 913 zł w 2022 roku
• 10 000 zł w 2021 roku
• 10 492 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 133% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
• 60% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bi fri marketing consulting wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -7864 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -7864 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Bi fri marketing consulting wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku nie zmieniają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 3% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nowak Marcin posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Siwińska Agata posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Nowak Marcin (50% udziałów)
• Siwińska Mielewczyk Agata (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.10.2010 do 15.11.2014:
• Nowak Marcin (33% udziałów)
• Maciejczak Bartosz (33% udziałów)
• Siwińska Mielewczyk Agata (33% udziałów)