BRAND GARDEN M. GŁOWACKA, A. PAWŁOWSKA SPÓŁKA JAWNA KRS
0000324629
NIP
8992663451
REGON
020925900

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
6 tys.
zysk
-1 tys.
wartość firmy
7 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
JARZĘBINOWA, 15A
Kod pocztowy
53-120
Rejestracja
2009-03-02
Rozpoczęcie działalności
2009-03-02
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.brandgarden.pl
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY ZE WSPÓŁNIKÓW UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI.
Branże
Działalność agencji reklamowych Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji reklamowych Transport drogowy towarów Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność wspomagająca edukację Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Wydawanie książek Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Pozostała działalność związana ze sportem Pozostałe drukowanie Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność agencji pracy tymczasowej Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Wydawanie gazet Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność związana z tłumaczeniami Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych) Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand garden m. głowacka, a. pawłowska osiągnęła 6012 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6012 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7337 zł.
Strata netto wyniosła 1325 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -20 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6012 zł w 2018 roku.
• 26 504 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 89 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1325 zł w 2018 roku.
• -1414 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wynosi 7007 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 996 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -13 245 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7007 zł w 2018 roku.
• 20 253 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wyniosła 4099 zł.
a
ktywa obrotowe to 4099 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4099 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3999 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4099 zł w 2018 roku.
• 4722 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -33%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wyniosły 100 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4099 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1179 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 zł w 2018 roku
• 1279 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2018 roku
• 27% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wykazała przychody na poziomie 6012 zł.
Organizacja zarobiła -1325 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1325 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Brand garden m. głowacka, a. pawłowska wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0.00004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki