SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Mega-Truck osiągnęła 2 281 343 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 281 253 zł. Pozostałe przychody to 90 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 815 144 zł.
Zysk netto wyniósł 466 109 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 281 343 zł w 2024 roku.
• 2 299 515 zł w 2023 roku.
• 2 979 927 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 466 109 zł w 2024 roku.
• 702 539 zł w 2023 roku.
• 910 584 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mega-Truck wynosi 466 tys. zł.
EBITDA Mega-Truck wynosi 487 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
9258 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 466 216 zł w
2024 roku.
• 705 116 zł w
2023 roku.
• 913 804 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
11 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 487 039 zł w
2024 roku.
• 719 441 zł w
2023 roku.
• 934 419 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mega-Truck wynosi 5 739 766 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 354 434 zł a 12 556 980 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 375 288 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 739 766 zł w 2024 roku.
• 6 348 017 zł w 2023 roku.
• 7 106 904 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mega-Truck wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mega-Truck charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 317 326
zł.
Koszty operacyjne Mega-Truck wyniosły 1 815 037
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
26 956 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 317 326 zł w 2024 roku
• 156 902 zł w 2023 roku
• 149 222 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mega-Truck wyniosła 3 583 256 zł.
a
ktywa trwałe to 21 687 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 561 569 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 583 256 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 139 245 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 444 011 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 395 609 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 583 256 zł w 2024 roku.
• 3 226 396 zł w 2023 roku.
• 2 561 866 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mega-Truck wyniosły 444 011 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 583 256 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 444 011 zł w 2024 roku
• 553 260 zł w 2023 roku
• 591 269 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2024 roku
• 17% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mega-Truck wykazała przychody na poziomie 2 281 343 zł.
Organizacja zarobiła 466 227 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 118 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 466 109 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8586 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 118 zł w 2024 roku
• 136 zł w 2023 roku
• 922 zł w 2022 roku
Organizacja Mega-Truck wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 41% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 41% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.004%.