PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWE "MAKO-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000206636
NIP
6480016724
REGON
272114833

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
159 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-70 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
971 tys.
Branża główna: Transport drogowy towarów
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
ZABRZE
Adres
MAKOSZOWSKA, 16 A
Kod pocztowy
41-800
Rejestracja
2004-06-29
Rozpoczęcie działalności
1994-03-25
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Transport drogowy towarów Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI Pozostałe sprzątanie WYNAJEM I DZIERŻAWA Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Transport drogowy towarów Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Transport morski i przybrzeżny towarów NADAWANIE PROGRAMÓW OGÓLNODOSTĘPNYCH I ABONAMENTOWYCH Transport morski i przybrzeżny pasażerski Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI Działalność holdingów finansowych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ RYNKU NIERUCHOMOŚCI Transport wodny śródlądowy towarów Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW Pozostałe pośrednictwo pieniężne DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z WYŻYWIENIEM REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ TELEKOMUNIKACJA Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych TRANSPORT LĄDOWY ORAZ TRANSPORT RUROCIĄGOWY Pozostała usługowa działalność gastronomiczna HANDEL DETALICZNY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU DETALICZNEGO POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI HANDEL HURTOWY I DETALICZNY POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI; NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI NAPRAWA, KONSERWACJA I INSTALOWANIE MASZYN I URZĄDZEŃ Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Działalność związana z tłumaczeniami Działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne HANDEL HURTOWY, Z WYŁĄCZENIEM HANDLU POJAZDAMI SAMOCHODOWYMI Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Przygotowywanie i podawanie napojów Ruchome placówki gastronomiczne Pola kempingowe Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI Naprawa i konserwacja maszyn Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Ochrona przeciwpożarowa Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Działalność pogotowia ratunkowego DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES); DORADZTWO ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność; działalność portali internetowych Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy MAGAZYNOWANIE I DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT Transport wodny śródlądowy pasażerski TRANSPORT WODNY Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych ROBOTY BUDOWLANE SPECJALISTYCZNE DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA ZE ZBIERANIEM, PRZETWARZANIEM I UNIESZKODLIWIANIEM ODPADÓW; ODZYSK SUROWCÓW

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Transportowo Handlowo Mako-Trans osiągnęła 158 512 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 125 340 zł. Pozostałe przychody to 33 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 195 687 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 70 346 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -473 273 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 158 512 zł w 2019 roku.
• 1 196 424 zł w 2018 roku.
• 1 105 058 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 288 391 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -70 346 zł w 2019 roku.
• 489 499 zł w 2018 roku.
• -647 128 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Transportowo Handlowo Mako-Trans wynosi -104 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Transportowo Handlowo Mako-Trans wynosi -104 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 286 302 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -103 518 zł w 2019 roku.
• 470 721 zł w 2018 roku.
• -676 123 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 251 170 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -103 518 zł w 2019 roku.
• 483 171 zł w 2018 roku.
• -605 858 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Transportowo Handlowo Mako-Trans wynosi 970 773 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 613 856 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 158 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 970 773 zł w 2019 roku.
• 3 673 470 zł w 2018 roku.
• 1 287 439 zł w 2017 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transportowo Handlowo Mako-Trans wynosi 35,1%. To oznacza, że firma ma szansę 35,1% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,034% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 35,1% w 2019 roku.
• 35,1% w 2018 roku.
• 35,1% w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transportowo Handlowo Mako-Trans wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2019 roku.
• 0,11% w 2018 roku.
• 0,25% w 2017 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Transportowo Handlowo Mako-Trans charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2017 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Transportowo Handlowo Mako-Trans wynosi 102 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 404 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 404 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 39 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 102 tys. zł w 2019 roku.
• 154 tys. zł w 2018 roku.
• 25 tys. zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 36 tys. zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 404 tys. zł w 2019 roku.
• 428 tys. zł w 2018 roku.
• 159 tys. zł w 2017 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 201 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Transportowo Handlowo Mako-Trans wyniosły 228 859 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 88% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -473 781 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 201 861 zł w 2019 roku
• 415 643 zł w 2018 roku
• 1 149 422 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 88% w 2019 roku
• 59% w 2018 roku
• 66% w 2017 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Transportowo Handlowo Mako-Trans wyniosła 1 153 864 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 153 864 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 153 864 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 153 464 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 115 122 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 153 864 zł w 2019 roku.
• 1 366 853 zł w 2018 roku.
• 923 619 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -83%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Transportowo Handlowo Mako-Trans wyniosły 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 153 864 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -94 454 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 400 zł w 2019 roku
• 143 043 zł w 2018 roku
• 189 308 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 10% w 2018 roku
• 20% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Transportowo Handlowo Mako-Trans wykazała przychody na poziomie 158 512 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -70 346 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -70 346 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Transportowo Handlowo Mako-Trans wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Czajkowski Tomasz posiada 58 udziałów, które stanowią 58.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Walor Lidia posiada 42 udziałów, które stanowią 42.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 02.08.2018 jest Czajkowski Tomasz kontrolujący 58% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 14.07.2009 do 02.08.2018 był Czajkowski Tomasz kontrolując 37% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 11.10.2006 do 14.07.2009 najwięcej udziałów posiadał Czajkowski Tomasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 32%.

Podobne organizacje do PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWE "MAKO-TRANS"

Organizacja Numer KRS
1
0000010414
2
0000010619
3
0000052930
4
0000070333
5
0000072776
6
0000079100
7
0000080812
8
0000090001
9
0000091903
10
0000109003
11
0000109460
12
0000110724
13
0000111446
14
0000122110
15
0000127268
16
0000133656
17
0000138766
18
0000142983
19
0000143464
20
0000143889
21
0000145418
22
0000146290
23
0000149622
24
0000167665
25
0000173060
26
0000178002
27
0000178872
28
0000179022
29
0000180411
30
0000182744