Organizacja Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej osiągnęła 178 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 178 zł.
Całkowite koszty wyniosły 85 892 zł.
Strata netto wyniosła 85 892 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -7363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 178 zł w 2020 roku.
• 2657 zł w 2019 roku.
• 7824 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -85 892 zł w 2020 roku.
• -100 117 zł w 2019 roku.
• -619 075 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wynosi -85 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5669 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -84 901 zł w
2020 roku.
• -58 253 zł w
2019 roku.
• -111 098 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 119 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 446 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 4909 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 119 zł w 2020 roku.
• 1771 zł w 2019 roku.
• 5216 zł w 2018 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 78,1%. To oznacza, że firma ma szansę 78,1% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 25,93% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 78,1% w 2020 roku.
• 78,1% w 2019 roku.
• 0,33% w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 53,0%. To oznacza, że firma ma szansę 53,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 13,54% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 53,0% w 2020 roku.
• 60,2% w 2019 roku.
• 13,8% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności lub nagłego zaprzestania działalności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 tys. zł w 2020 roku.
• 0 tys. zł w 2019 roku.
• 0 tys. zł w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 84 901
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wyniosła 1 489 824 zł.
a
ktywa trwałe to 1 002 511 zł.
a
ktywa obrotowe to 487 313 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 489 824 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 643 432 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 133 256 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -942 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 489 824 zł w 2020 roku.
• 1 585 170 zł w 2019 roku.
• 2 175 259 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -24,257,469%.
Marża netto wyniosła -48,192%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8085586.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15922 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 3 133 256 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 489 824 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 210%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -678 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 133 256 zł w 2020 roku
• 3 142 711 zł w 2019 roku
• 3 632 683 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 210% w 2020 roku
• 198% w 2019 roku
• 167% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wykazała przychody na poziomie 178 zł.
Organizacja zarobiła -85 892 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -85 892 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Drogowo-Mostowe W Upadłości Likwidacyjnej wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg i autostrad".
Organizacja wykazała przychód większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 19% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE