FOOD ART GALLERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W LIKWIDACJI KRS
0000503571
NIP
8992752338
REGON
022384584

Podsumowanie

aktywa
7 tys.
przychód
59 tys.
zysk
12 tys.
wartość firmy
87 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. JESIENNA, 10
Kod pocztowy
53-017
Rejestracja
2014-03-25
Rozpoczęcie działalności
2014-04-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Food art gallery osiągnęła 59 304 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 59 304 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 47 382 zł.
Zysk netto wyniósł 11 922 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -224 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 59 304 zł w 2022 roku.
• 271 882 zł w 2021 roku.
• 105 280 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 90 815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 922 zł w 2022 roku.
• 21 756 zł w 2021 roku.
• -49 853 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food art gallery wynosi 87 223 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 166 903 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -139 869 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 87 223 zł w 2022 roku.
• 268 279 zł w 2021 roku.
• 70 186 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Food art gallery wyniosła 7280 zł.
a
ktywa obrotowe to 7280 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7280 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 326 427 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 333 707 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -568 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7280 zł w 2022 roku.
• 26 279 zł w 2021 roku.
• 37 906 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 164%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Food art gallery wyniosły 1 333 707 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7280 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18,321%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -675 317 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 333 707 zł w 2022 roku
• 1 364 628 zł w 2021 roku
• 1 398 011 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3631.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18321% w 2022 roku
• 5193% w 2021 roku
• 3688% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Food art gallery wykazała przychody na poziomie 59 304 zł.
Organizacja zarobiła 13 196 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1274 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 922 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 255 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1274 zł w 2022 roku
• 2246 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Food art gallery wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Artystyczna i literacka działalność twórcza".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki