CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000541652
NIP
5252590446
REGON
147319325

Podsumowanie

aktywa
23 mln
przychód
8,5 mln
zysk
2,4 mln
wartość firmy
18,7 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBUSKIE
Miejscowość
ZIELONA GÓRA
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 9
Kod pocztowy
65-001
Rejestracja
2015-02-02
Rozpoczęcie działalności
2014-07-08
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ. JEDYNYM KOMPLEMENTARIUSZEM SPÓŁKI JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE. DO REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI - SPÓŁKI POD FIRMĄ CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE - UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA - SPÓŁKI POD FIRMĄ CINKCIARZ.PL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZIELONEJ GÓRZE - WCHODZI: MARCIN PIÓRO - PREZES ZARZĄDU, ROXANA IZABELA KUCZMA-PIÓRO - CZŁONEK ZARZĄDU.
Branże
Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Reklama Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą Pozostałe formy udzielania kredytów Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe pośrednictwo pieniężne Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność holdingów finansowych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Cinkciarz.pl marketing osiągnęła 8 504 698 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 462 452 zł. Pozostałe przychody to 42 246 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 036 515 zł.
Zysk netto wyniósł 2 425 937 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 481 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 504 698 zł w 2020 roku.
• 6 728 747 zł w 2019 roku.
• 6 029 259 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 795 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 425 937 zł w 2020 roku.
• -1 715 804 zł w 2019 roku.
• -1 312 149 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cinkciarz.pl marketing wynosi 18 738 316 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 364 769 zł a 33 963 118 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 352 774 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 738 316 zł w 2020 roku.
• 6 031 148 zł w 2019 roku.
• 6 851 676 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Cinkciarz.pl marketing wyniosła 22 963 217 zł.
a
ktywa trwałe to 15 184 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 778 274 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 963 217 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 486 359 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 476 857 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 151 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 963 217 zł w 2020 roku.
• 23 801 908 zł w 2019 roku.
• 24 904 747 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Cinkciarz.pl marketing wyniosły 18 476 857 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 963 217 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -950 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 476 857 zł w 2020 roku
• 21 741 486 zł w 2019 roku
• 21 128 521 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2020 roku
• 91% w 2019 roku
• 85% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Cinkciarz.pl marketing wykazała przychody na poziomie 8 504 698 zł.
Organizacja zarobiła 2 425 937 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 425 937 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Cinkciarz.pl marketing wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki