BRAND SERVICE SIBORENKO PTASZYŃSKI SIERADZKI SPÓŁKA JAWNA KRS
0000626184
NIP
5223017158
REGON
147328318

Podsumowanie

aktywa
15,4 mln
przychód
2,2 mln
zysk
522 tys.
wartość firmy
15 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CHEŁMSKA, 50
Kod pocztowy
00-725
Rejestracja
2016-07-01
Rozpoczęcie działalności
2014-07-22
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
NA ZASADZIE ART.30 KODEKSU SPÓŁEK HANDLOWYCH, WSPÓLNICY POSTANAWIAJĄ, ŻE WYŁĄCZNE PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI POWIERZA SIĘ NASTĘPUJĄCYM WSPÓLNIKOM: MARCINOWI PTASZYŃSKIEMU, PIOTROWI SIBORENKO ORAZ RAFAŁOWI SIERADZKIEMU; KAŻDY Z NICH MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand service siborenko ptaszyński sieradzki osiągnęła 2 169 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 169 212 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 647 605 zł.
Zysk netto wyniósł 521 607 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 255 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 169 212 zł w 2022 roku.
• 2 306 430 zł w 2021 roku.
• 1 924 204 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -27 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 521 607 zł w 2022 roku.
• 875 774 zł w 2021 roku.
• 537 803 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand service siborenko ptaszyński sieradzki wynosi 14 974 462 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 253 818 zł a 61 023 428 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 169 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 974 462 zł w 2022 roku.
• 16 748 235 zł w 2021 roku.
• 14 888 055 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand service siborenko ptaszyński sieradzki wyniosła 15 358 027 zł.
a
ktywa trwałe to 8 542 457 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 815 570 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 358 027 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 255 857 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 102 170 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 156 942 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 358 027 zł w 2022 roku.
• 15 792 766 zł w 2021 roku.
• 15 980 446 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 25%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand service siborenko ptaszyński sieradzki wyniosły 102 170 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 358 027 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 102 170 zł w 2022 roku
• 182 742 zł w 2021 roku
• 708 393 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand service siborenko ptaszyński sieradzki wykazała przychody na poziomie 2 169 212 zł.
Organizacja zarobiła 521 607 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 521 607 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brand service siborenko ptaszyński sieradzki wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do BRAND SERVICE SIBORENKO PTASZYŃSKI SIERADZKI